Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
no tulin tänne kyselee k oon eka kertalainen linux ubuntu 7.04 käytössä niin kysyisin vain et ku yritän laittaa noit työpöytä tehosteita niin tulee komposiitti laajennus ei käytettävissä mitäs tälle asialle voisi tehdä koska linuxii alan käyttää kokska windows lagaa
no terve kaikki alotin tossa just eile käyttää linux ubntuu 7.04 ja mulle tuli toi ongelma etten pysty samaan noit työpöytä tehosteita valittaa vain että komposiitti laaajennettavuus eiole käytössä ja beryliä yritetty lataa mut ku ei oo linkkiä tullu :S
no en oikee tiiä miten saan noi grafiikat toimii ku mulla on tuo rajoitetut ajurit niin siel se on päällä mut sitku meen tehosteiden hallintaan niin se valittaa komponentti laajenettavuus ei ole käytettävissä mikä voisi olla vikana
hei mulla on asenettu ati raden express 200m ajurit mutta kun yritän laittaa näyttö tehosteet päälle niin se sanookomponentti laajennus ei ole käytettvissä