Kirjoittaja Aihe: NFSU undeground 2 ei käynnisty  (Luettu 8413 kertaa)

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Vs: NFSU undeground 2 ei käynnisty
« Vastaus #20 : 28.05.07 - klo:15.20 »
On kunnossa.

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: NFSU undeground 2 ei käynnisty
« Vastaus #21 : 25.06.07 - klo:13.34 »
Tekisi taas mieli pelata nfsu2:sta. Koska tuo loki installeri ei toimi johtuen väärästä versiosta (eikä koko pakettia enää edes löydy sieltä) niin ajattelin kokeilla asentaa sitä suoraan winellä.

Mounttaan cd:n ja kun laitan wine setup.exe tai autorun.exe niin se valittaa:

Koodia: [Valitse]
Tiedostoa ei löydy tai se on viallinen.

D:\AutoRunGUI.DLL

Kuulin jotain että sen saisi korjattua kun lisää AutoRunGUI.DLL kirjaston winen windows/system32 kansioon, mutta se ei auttanut. Saako alkuun lisäämällä jonkun komennon tuon AutoRunGUI.DLL kirjaston mukaan asentaessa?

Nonii päivitin winen seuraus oli se, että nyt gta ei toimi ilman sudoa. Vieläkään nfsu ei toimi.

Itselläni on gta san andreas ja sama kävi uusimmalla (0.9.39) winellä. Kokeilleppa tavan käyttäjänä pistää winecfg:ssä Grafiikka ja sieltä emuloi virtuaalista työpöytää ja siihen joku resoluutio. Tämä auttoi itselläni ja toimii taas ilman sudoa. Nämä ongelmat korjataan yleensä sitten seuraavassa wine -versiossa.

Edit: Tarkennan vielä. Eli et käytä siis fullscreen -tilaa niin pitäisi toimia.
« Viimeksi muokattu: 25.06.07 - klo:14.44 kirjoittanut Matias^ »
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Vs: NFSU undeground 2 ei käynnisty
« Vastaus #22 : 27.06.07 - klo:13.46 »
Minä sain nfsu2 näin asentuu
cd sisään sitten
Koodia: [Valitse]
cd /media/cdrom
Koodia: [Valitse]
wine setup.exe
MInulla alkoi asinakin asentaa näin, paina ruksia sille ikkunalle missä se normaalisti kysyy rekisteröidydäänkö.

Mulla oli winen asetukissa päällä se emolointi juttu. Olin laittanu myös sen AutoRunGUI.DLL tiedoston winen windows/system32 kansioon.

Homma tyssäs minulla siihen, kun se pyysi 2cd, siitä ei soustunu jatkaa mihinkään. Kokeilin vielä toisen kerran asentaa, mutta silloin cd asema ei suostunu aukeamaan ;D varmaan johtu siitä kun unmount tasin sen välissä.

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: NFSU undeground 2 ei käynnisty
« Vastaus #23 : 27.06.07 - klo:14.26 »
Homma tyssäs minulla siihen, kun se pyysi 2cd, siitä ei soustunu jatkaa mihinkään. Kokeilin vielä toisen kerran asentaa, mutta silloin cd asema ei suostunu aukeamaan ;D varmaan johtu siitä kun unmount tasin sen välissä.

Kokeile niin että kun se kysyy 2cd:tä niin mene konsoliin ja mene pois cdrom kansiosta komennolla "cd .." vaikka siinä olisikin jotain tekstiä päällä. Sen ei pitäisi silti sammuttaa sitä asennusohjelmaa. Sen jälkeen konsoliin komento:
Koodia: [Valitse]
umount -l /media/cdrom

jonka jälkeen komento

Koodia: [Valitse]
eject /media/cdrom

Pitäisi lähteä cd:n pois. Sitten vain 2cd sisään ja komento:
Koodia: [Valitse]
mount /dev/cdrom /media/cdrom

ja ok:ta painat asennuksessa niin pitäisi lähteä asentumaan.
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Vs: NFSU undeground 2 ei käynnisty
« Vastaus #24 : 27.06.07 - klo:16.12 »
Cd sain vaihdettua asemastam mutta ei jatka ja kun katoin sijainnit kohasta se luulee että siellä on vielä 1 cd.
Ja sieltä kattoo mitä siellä levylla on näkyy vain kysymyrmerkillä nimettyi tiedoistoi, ilmeisesti sekasin pikkasen.

Ei kiva nyt cd asema ei pysty normaalisti käyttäää.
« Viimeksi muokattu: 27.06.07 - klo:16.39 kirjoittanut kasleht »