Kirjoittaja Aihe: FC6  (Luettu 2838 kertaa)

diax

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
FC6
« : 03.05.07 - klo:18.06 »
En tiedä onko oikea paikka kirjoittaa mutta kirjoitan silti  ;D Asensin tässä pari viikkoa sitten fedora core 6:sen, asennuksen jälkeen käyttis toimi ihan hyvin mutta päivittämisen jälkeen kone rupeaa buuttailemaan välillä itse itseänsä.. Mistähän voisi olla kyse ja mitenhän tuon voisi korjata. olen selaillut logeja /var/log/messages tiedostosta ja yrittäny asentaa fedoran uudestaan mutta silti kone buuttaa itsensä välillä : / Ennen päivittämistä tämmöistä ongelmaa ei ole ollut..
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo:18.08 kirjoittanut diax »

tmp

  • Vieras
Vs: FC6
« Vastaus #1 : 03.05.07 - klo:18.59 »
Mistähän voisi olla kyse ja mitenhän tuon voisi korjata. olen selaillut logeja /var/log/messages tiedostosta ja yrittäny asentaa fedoran uudestaan mutta silti kone buuttaa itsensä välillä : / Ennen päivittämistä tämmöistä ongelmaa ei ole ollut..

Buuttaako koneen täysin kylmästi yhtäkkiä, vai antaako jonkinlaista vihiä, että jotain saattaisi olla pielessä. Vaikea kyllä sanoa suoralta kädeltä mistä johtuu, koska päivityksiä tuli varmasti valtavasti ja kaikki ydinosat päivittyivät.

diax

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: FC6
« Vastaus #2 : 20.05.07 - klo:22.42 »
Kone buuttaa ihan itsekseen ei anna mitään vihiä että ois jokin vikana

juyli

  • Vieras
Vs: FC6
« Vastaus #3 : 23.05.07 - klo:20.56 »
Kone buuttaa ihan itsekseen ei anna mitään vihiä että ois jokin vikana

Kerropa hieman raudasta, jolla Fedoraa ajelet. Yleensä tuollainen kyllä vaikuttaa rautavialta, joka vain sattumalta todentui samaan aikaan kun päivitit järjestelmää.
Muistitesti voisi olla ensimmäinen yritys selvittää rautavikaa. Myös lämpöongelmat lienevät aika yleisiä.

peran

  • Vieras
Vs: FC6
« Vastaus #4 : 23.05.07 - klo:23.50 »
Käykö kone/Näytönohjain kuumana.