Kirjoittaja Aihe: gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi  (Luettu 1864 kertaa)

zafner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 25
    • Profiili
gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi
« : 02.05.07 - klo:23.53 »
Päivitin tänään päivällä Feisty Fawniin (ilmeisesti virhe). Kaikki toimi muuten hyvin, mutta sitten yhtäkkiä levyä käytettiin todella intensiivisesti ja koko kone muutenkin tahmasi ja oli käytännössä käyttökelvoton. Syylliseksi paljastui gs prosessi, joka halusi niin paljon muistia, että virtuaalimuistia oli koko ajan pakko käyttää. Sen verran tutustuin, että gs tarkoittaa ghost scriptiä, mutta mä en oikein tajua, että miksi se on edes päällä.

Tässä kuvakaappaus, josta näkyy myös ohjelmalle syötetyt käynnistysparametrit.
http://zafner.kapsi.fi/tiedostot/feisty-fawn-muistiongelma.png

peran

  • Vieras
Vs: gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi
« Vastaus #1 : 03.05.07 - klo:01.52 »
Kuvasta en saanut selvää, mutta onkohan sulla tulostusprosessi päällä jollakin ei PostScript-tulostimella?

zafner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi
« Vastaus #2 : 03.05.07 - klo:16.47 »
En mä tuolloin mitään ollut tulostellut. Äsken testasin tulostamiste (ei ps-tulosteimella), niin hyvinhän se toimi.

juyli

  • Vieras
Vs: gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi
« Vastaus #3 : 03.05.07 - klo:17.18 »
En mä tuolloin mitään ollut tulostellut. Äsken testasin tulostamiste (ei ps-tulosteimella), niin hyvinhän se toimi.

man gs
NAME
       gs  -  Ghostscript  (PostScript  and  PDF language interpreter and pre‐viewer)

zafner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: gs prosessi alkoi yhtäkkiä muistirohmuksi
« Vastaus #4 : 04.05.07 - klo:15.58 »
Mulla on yleensä ainakin vähintään yksi pdf auki, joten ilmiesesti se on sitten vähän jumitellut, mutta eipä ole toistunut, joten ei tuo nyt haittaa.