Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Firefoxin asetuksista voi muuttaa näytettävän tekstin väriä, mutta vain, jos sivulla ei ole tyylitiedostoa, jossa tekstin väri on määritelty. Onko olemassa selainta, jossa tekstin värin voi määritellä tyylitiedostosta huolimatta?
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/dark-background-light-text/
Ei toimi esim. Ylen sivuilla: teksti on yhtä vaaleaa kuin ennenkin.
Millä sivulla ei toimi? Ainakin uutissivuilla värit vaihtuvat asetusten mukaisesti:
Lainaus käyttäjältä: nm - 20.10.17 - klo:22.50Millä sivulla ei toimi? Ainakin uutissivuilla värit vaihtuvat asetusten mukaisesti:Voi toimia noin päin, mutta en tullut maininneeksi, että minulla pitää olla musta teksti valkoisella pohjalla.
Toimii niinkin, kun vain säädät background-värin valkoiseksi ja foregroundin ja linkkien värit mustaksi/tummiksi lisäosan asetuksissa.
Lainaus käyttäjältä: nm - 21.10.17 - klo:00.44Toimii niinkin, kun vain säädät background-värin valkoiseksi ja foregroundin ja linkkien värit mustaksi/tummiksi lisäosan asetuksissa.Olen tehnyt niin, mutta leipäteksti on edelleen liian vaaleaa minun silmilleni.
2. Ota rasti pois kohdasta "Sivut saavat käyttää omia kirjasinlajejaan oletusten sijaan"3. Aseta pääteviivattomaksi fontiksi esim. Droid Sans tai Nimbus Sans L