Kirjoittaja Aihe: Huolto antaa valohoitoa  (Luettu 2692 kertaa)

Buntuzz

• Vieras
Huolto antaa valohoitoa
« : 29.06.14 - klo:12.17 »
Tälläinen tapaus Tele-Finlandin palstalla.

Kylläpä asiakasta pompotetaan.Laite ollut 3 kertaa huollossa ja mitään ei ole tapahtunut.
Nyt toimitettu neljännen kerran saamaan valohoitoa.
Kukaan ei näytä ottavan vastuuta.Onko näin mielivaltaista toimintaa.
Asiakkaan rahat näyttää kelpaavan.Kun sopimus on tehty,niin vastuut lakkaavat.
Tässähän kyllä viedään kuluttajaa,kun pässiä narussa.

http://www5.tele.fi/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=1527&sid=2f780eda980929d9bef988fbccd1d7eb

« Viimeksi muokattu: 29.06.14 - klo:13.49 kirjoittanut Buntuzz »

mrl586

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Huolto antaa valohoitoa
« Vastaus #1 : 29.06.14 - klo:12.49 »
Ehkä jokin toinen huoltoliike palvelisi paremmin.

JaniAlander

• Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.14 - klo:13.16 »
Vaan milläs vaihdat jos ko. huolto on Telia Soneran takuuhuolto?
Core i5-9400F 2.9ghz 32GB Ram, Nvidia RTX2060 Kubuntu 24.04-64bit, Windows 10 Pro 64-bit Samsung Series 5, AMD A-6 2.1 GHz 4 Gt Ram, Ubuntu 18.04 64-bit.
Lenovo T60 Core2Duo 2GB Ram Ati Mobility Radeon 128 MB Ubuntu Mate 16.04-64bit
Commodore Amiga 500 1MB Ram.

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.14 - klo:14.14 »
Ilman muuta sopimuspurku pitää mennä läpi, että heilahtaa tuollaisessa tapauksessa. Sinänsä kuulostaa oudolta että asiakas ei ole lähtenyt kuluttaja-asiamiehen kautta eteenpäin. Itse olisin myös sen verran peruna että laittaisin kyllä tosiaan maahantuojalle ja valmistajalle palautteen tuosta huollosta, jota oli näemmä ehdotettukin.

En ole kyllä kuullut käytännössä mitään positiivista tuosta SFC-huollosta. Itse asiassa tuo taitaa olla paikka, jossa joskus kivi ja miekka puhelimen näyttö piti korjata. Tuli takaisin ja itse näyttö toimi, mutta kosketuspaneelia ei oltu testattu lainkaan ja se ei rekisteröinyt mitään. Noh kapula taas huoltoon ja tullessa näyttöpaneeli toimi, mutta ensimmäistä puhelua vastaanottaessa vasta huomasin, että mitä ihmettä. Kappas kappas, nyt ei toiminut fyysiset vastausnäppäimet ollenkaan. Tuossa vaiheessa loppui huumorintaju ja pyysin paikallisessa liikkeessä, josta puhelin lähetettiin huoltoon, että saanko vähän kirjoitella palautetta lähetteeseen. Annoin aika kovasti kritiikkiä heidän ammattitaidostaan ja laitetestauksista "korjauksen" jälkeen. Viesti ilmeisesti meni perille kun tuon jälkeen sain ihan oikeasti toimivan puhelimen takaisin. Olen lähes varma että huoltopaikkana oli juuri tuo paikka.