Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Käytössä on Thunderbird sähköpostiohjelma. Voisitteko antaa vinkkiä mikä olisi pätevä keino arkistoida vanhoja emaileja, jotta eivät roikkuisi mukana vuositolkulla? Olen luonut alikansioita mm. radioharraste, metsästysseura jne mutta ne sijoittuvat Thunderbirdin kansion sisään. Miten kevennän Thunderbirdiä poistamatta "historiallisia maileja"? terveisin Timo
Kiitos olle ja jekku vastauksistanne. Olen viettänyt iltapäivää deletoimalla turhia emaileja. Nyt olisi jäljellä ne aivan tärkeimmät, arkistoivat ovat jäljellä. Tuolta Thunderbirdistä löytyi mahdollisuus tallentaa emailit, vaikka muistikulle . Mikä formaatti olisi kätevin, EML, HTML, Mbox tex, plain text, CSV. Mikä noista olisi helpoin thunderbirdiä käytettäessä? terveisin Timo
Minun suosikkini on mbox - sen pystyy lukemaan vaikka ei olisi thunderbirdiä Smiley
Tuolta Thunderbirdistä löytyi mahdollisuus tallentaa emailit, vaikka muistikulle . Mikä formaatti olisi kätevin, EML, HTML, Mbox tex, plain text, CSV. Mikä noista olisi helpoin thunderbirdiä käytettäessä? terveisin Timo
Lainaus käyttäjältä: Timo Virtanen - 27.01.13 - klo:16.56Tuolta Thunderbirdistä löytyi mahdollisuus tallentaa emailit, vaikka muistikulle . Mikä formaatti olisi kätevin, EML, HTML, Mbox tex, plain text, CSV. Mikä noista olisi helpoin thunderbirdiä käytettäessä? terveisin TimoEn vaan löydä... onko se joku add-on plugin, jolla tuon saa tehtyä ?olle
Lainaus käyttäjältä: olle - 28.01.13 - klo:20.43Lainaus käyttäjältä: Timo Virtanen - 27.01.13 - klo:16.56Tuolta Thunderbirdistä löytyi mahdollisuus tallentaa emailit, vaikka muistikulle . Mikä formaatti olisi kätevin, EML, HTML, Mbox tex, plain text, CSV. Mikä noista olisi helpoin thunderbirdiä käytettäessä? terveisin TimoEn vaan löydä... onko se joku add-on plugin, jolla tuon saa tehtyä ?olleKävisikö ihan komento cp, oletko jo tutkinut hakemiston joka vihjattiin aiemmin?