Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
En oo löytäny sellasia asetuksia mistä vois valita et kone ei mene valmiustilaan tai kytke näytönsäästäjää pääle kun katsoo youtbea ym selaimessa.Ja sama muuten pätee kun kuuntelee musiikkia rhythboxia.Oisko neuvoja?Kiitos jo etukäteen.
Lainaus käyttäjältä: -basu- - 19.09.12 - klo:10.33En oo löytäny sellasia asetuksia mistä vois valita et kone ei mene valmiustilaan tai kytke näytönsäästäjää pääle kun katsoo youtbea ym selaimessa.Ja sama muuten pätee kun kuuntelee musiikkia rhythboxia.Oisko neuvoja?Kiitos jo etukäteen.Minä olen laittanut virranhallinnasta asetukset niin että se ei mene säästötilaan. kannettavien kohdalla asetukset voi tehdä niin että akkukäytössä on päällä mutta verkkolaite kytkettynä säästöt pois, minulla ainakin toimii hienosti.
Auttaisikohan seuraava?
mut olis kyl hyvä et se kuitenki menis valmiustilaan kun konetta ei käytä tittyyn aikaan.