MYSQL !
Olen vastaanottana samat neuvot joka paikassa, missä olen kysellyt asiasta, kaikki päätyvät MySQL suositteluun.
Jos minä sitten ekat MySQL Java koodit koettaisin väsätä, jokin WIKI juttu varmaankin löytyy vielä kaikkien neuvojenne lisäksi netistä.
Olen suurimmin syin varmaankin vierastanut MySQL käytön testailuja, koska en tällöin itse tiedä mitä koneessani tapahtuu kun palvelin ohjelma on käynnissä, ja jos MySQL tiedosto vaurioituu, niin, menetänhän tällöin kaikki tiedot mitä minulla on, teksti tiedostoista jos vaurioituu yksi tai enemmän niin menetän vain vaurioituneet tiedostot ?
Edit.
Minun kyselyni ovat myöskin herättäneet, ikävä kyllä, hieman närää, eri sivustoilla myös täällä Ubuntu foorumilla, mutta, ainakin minulla tässä minun Ubuntu foorumi otsikossa, lukee suurinpiirtein "ohjelmointi, palvelimet, kotiprojektit ja muu edistyneempi käyttö", ja minä tässä kirjailen edistyneen kotiprojektini sotalautapelisivustoni edistymisestä, taikka sitten paikallaansa junnaamisesta, myöskin arvioin että taidan olla 20 vuotta vanhempi mitä suurin osa neuvojista, olen jo yli 40 vuotias, minulla ei enää ole sellaista suoraa neuvojen noudattamis tapaa, mitä kotona ja armeijassa opetetaan, vaan uskallan jo arvioida omiakin ajatuksiani projekteihini, vaikka nämä ajatukset eivät sitten olisikaan aina ihan yhtä hyviä toteuttaa mitä neuvojilla, jos itse kokee että teksti tiedostoja on helpompi hallita, kuin databasea, niin, se on minulle jo iso syy käyttää teksti tiedostoja, minä olen näissä keskusteluketjuissa, etsinyt mitä eri yleisiä helppoja tapoja on käyttää teksti tiedostoja pelaaja tietojen tallennuksiin, käyden mahdollisuuksia käyttää pakkausta, eri tiedon jakaus tapoja ja vielä jopa ramdriveä osin.
Taitaa olla paree rakentaa, molemmat tavat, sekä erilliset .txt tiedostot että MySQL ja sitten testata näitä rasittamalla eri tavoin ja tehdä ratkaisut tulosten mukaan ja vielä ennen kaikkea sen mukaan kumman käytön sitten itse kokee mielekkäämmäksi.
----