Razerilta ei ole softaa näppäinkomentojen asettamiseen. Windowsille laitevalmistajat tekevät aina ajurit, kun taas Linuxille valmistajien tuki on äärimmäisen vähäistä ja laiteajurit tekee Linuxia käyttävä yhteisö. Muistaakseni jonkun tekemä, Phronix-niminen softa on olemassa DeathAdderilla räpeltämiseen, mutta käsittäisin, että näppäinten emuloimiseen tuo ei ole omiaan.
Itselläni on DeathAdder ja olen joskus muistaakseni emuloinut sivu eteenpäin- ja sivu taaksepäin noille ylim. napeille. Xorg.conf-nimiseen tiedostoon voidaan syöttää hiiren tiedot ja samalla emuloitujen näppäinten lukumäärä. Xorg:n tiedostojen kautta saadaan myös näppäinten vastaavuudet. Itse en tiedä voidaanko itse nappeja vastaavat komennot kirjoitella Xorg.conf:n vai onko ne laitettava johonkin muualle.
Itse veikkaisin, että hiiren nappien emuloiminen on vasta-alkajalle suhteessa homman palkitsevuuteen hieman vaikeaa. Voi olla, että homma hoituisi graafisiin sydeemeihin tottuneelle helpommin btnx-nimisellä softalla, mutta tuo vaatii myös jonkin sortin erillistä konfiguraatiota.