Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Firefoxin flash videot (esim iltasanomien sivuilta) lakkasi 10.10 päivityksen jälkeen toimimasta.
Pitäisiköhän Firefox poistaa ja asentaa uudelleen?
Flashit ovat Linuxeissa onnettoman reikäisiä.
FF, Adobe Flash 10 viimeisin versio, Windows Vista 32bit.
Minulla perusjutskat asennettuna, javat ja flashit siis ja toimii.
Toimii
Lainaus käyttäjältä: Storck - 23.12.10 - klo:20.15ToimiiJoku jolla on mielenkiintoa voisi oikeasti selvittää mistä tuo toimimattomuus johtuu. Syystä tai toisesta tuo ei toimi minulla Windows eikä Linux koneilla. Joillain toimii molemilla ympäristöillä. Ero on siis varmasti paikannettavissa ja korjattavissa kun tietää vaan mitä tekee.mm. Iltalehden ja YouTuben systeemit toimii ongelmitta. Joten jotain outoa tuossa Iltasanomien virityksessä on.
Ainoa mikä ei minulla toimi taitaa olla iltalehden videot kun AdBlock blokkaa niistä mainokset tai jotain - en katso heidän videoitaan, thats it.
No eikö tuohon auta, että klikkaa Adblockin kuvaketta ja valitsee salli mainokset sivustolla. Toisaalta jos ei muutenkaan katso niitä videoita (itse en niin myöskään tee) niin sama kai tuo on.