moikka kaikille - lähetän tämän viestin asentamispalstalle vaikka kohta tämä siirrettäneen muualle (sillä luulen ettei kaikki lue yleisempiä palstoja) - ja suurimman avun olen saanut täältä.
eli erityisen SUURET kiitokset kaikille minua ongelmissani auttaneille
olen tottunut W-maailmaan, mutta muutaman vuoden kokemuksen myötä olen ihastunut tähän yhteisöön.
olen saanut korvaamatonta apua tältä yhteisöltä ja täten haluan kiittää kaikkia, jotka minua ovat auttaneet ja myös kaikkia tälle palstalle vastanneille - koska olen myös lukenut aiempia/muita kysymyksiä/vastauksia.
tämä talkootyö, mitä te eri pulmiin vastaajat teette, poikkeaa aiemmista kokemuksistani, sillä esim. W-maailmassa, jos on ongelmia - toki löytyy ohjattu W-apuri, mutta muutaman vastauksen jälkeen tämä apuri pyytää ottamaan yhteyden mikrotukeen - mutta minä olen se kotitaloudessamme ??
ja sitten taas nämä Ubuntun kaupalliset palvelut - no jaa... perjantaina epätoivoisena (logistiikkaongelmien takia) soitin yhteen Ubuntu.fi:n "mainostamaan" yritykseen n. klo 16.00 (väittää ilmoituksensa mukaan olevan auki klo 18.00 asti) - ja yrittäjä kertoi juuri olevansa menossa mökille, kun on niin kaunis ilmakin ?
eli nyt ehdotan, että keskustelualueille lisättäisiin äänestyspainike - jossa kysyjä voisi antaa ääniä eniten häntä auttaneisiin vastauksiin (tai vastaajiin) - ja Ubuntu.fi sivuilla listattaisiin eniten ääniä saaneet, sekä lähetettäisiin diplomi tms. paljon ääniä saaneille
mielestäni tämä olisi pienin kiitos tälle hyvälle ja uhrautuvalle työlle, jota nämä vastaajat tekevät - jos Ubuntu.fi ei sitä tee, niin minä lupaan lähettää omatekoisen kunniakirjan jokaiselle minua auttaneelle (jos ao. henkilö lähettää minulle priva-viestin)
t.Make