Kävin Seinäjoella tässä hiljattain palaverissa. Siellä oli käytössä videotykki, joka jostain kumman syystä näytti kuvan tosi tummana ja epäselvänä ja edellisenä päivänä se oli toiminut ihan ok. Palaverin jäsenillä oli Win XP läppärit, Fujitsua ja Lenovoa sekä minun Fujitsu, jossa on dual boot Wintoosan ja Ubuntun välillä.
Ihmeteltiin ja kokeiltiin sekä säädeltiin läppäreitä tykkiin toimivaksi, mutta eipä lähtenyt näkymään sen paremmin. Paitsi yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Käynnistin Ubuntun ja kytkin läppärin siihen, niin eiköhän toiminut videotykki moitteettomasti minun koneessani, jossa kuva oli kirkas kuin päivä. Kokeilin muuten tätä myös omalla koneellani XP:n puolella, ja samaa vikaa herjasi kuin muillakin.
Minulle on heitetty hyväntahtoista herjaa Ubuntun käytöstä, mutta eipä heitellä enää
Vitsit että vaikka oli noin pikku juttu kysymyksessä, niin teki kyllä minut vilpittömän tyytyväiseksi. Eikös se vahingonilo ole sitä puhtainta ja parasta iloa, kun sai tavallaan makseltua kalavelkoja hyväntahtoisella kuittailulla työkavereille
) Mainio setti kaiken kaikkiaan...