Kirjoittaja Aihe: Hardy ja HP1018 tulostusongelma -> ratkaistu  (Luettu 2291 kertaa)

Sorkkarauta

• Käyttäjä
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Hardy ja HP1018 tulostusongelma -> ratkaistu
« : 18.06.08 - klo:21.19 »
Onkos kenelläkään ollut tulostinongelmia hardy heronin kanssa muutenkin kuin Firefoxin osalta? Minulla nimittäin on kun ei tulosta. Tulostettavat työt jäävät jonoon roikkumaan odottamaan vuoroa. Virrat ovat päällä ja kaapelit kytketty, mutta vika esiintyy ohjelmasta tai profiilista riippumatta.

Voisiko joku ystävällisesti auttaa miestä mäessä?
« Viimeksi muokattu: 22.06.08 - klo:16.03 kirjoittanut Sorkkarauta »
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Hardy ja HP1018 tulostusongelma
« Vastaus #1 : 21.06.08 - klo:18.01 »
Hei!

Täsmennätkö hieman kysymystä!

Tulostin on siis HP1018, Mitkä ajaurit sulla on käytössä. Toimiko se edellisen Ubuntu version aikana? Vaiko onko kyseessä uusi tulostin? ;D

Joku varmasti osaa  auttaa kun kuvaat ongelmaa hieman selkeämmin! :)

Itselläni on HP Officejet J5780 ja se toimii eittäin hyvin. Pöytäkoneella on HPLIP 2.8.5 ja kannettavalla HPLIP 2.8.2 ajurit. :D

lämpimin kesäisin terveisin junnuh
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Hardy ja HP1018 tulostusongelma
« Vastaus #2 : 21.06.08 - klo:18.03 »
Okei!

Huomasin että olitkin saanut homman toimimaan!

Kun lisää vielä ensimmäisen viestij otsikkoon ratkaistu, niin se auttaa myös muita!

Hienoa!

junnuh
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com

Sorkkarauta

• Käyttäjä
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Hardy ja HP1018 tulostusongelma -> ratkaistu
« Vastaus #3 : 22.06.08 - klo:16.04 »
http://kubuntuforums.net/forums/index.php?topic=10654.0;topicseen

Lopultakin sain tulostamisen toimimaan... tuossa linkissä ohjeet siihen, jonka mukaan homma lähti pelittämään. Vinkki: jos tulostusjonossa on töitä, niin varmista ettei niitä ole siellä häiritsemässä kun testaat muutosten jälkeen tulostuksen toimivuutta. Varmaan arvaattekin miksi mainitsen asiasta...
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

mikkokan

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Hardy ja HP1018 tulostusongelma -> ratkaistu
« Vastaus #4 : 23.06.08 - klo:12.41 »
Mulla sama tulostin. On toiminut edellisissäkin Ubuntuissa. Itse kun asennan Ubuntun uudestaan en tee muuta kun kopioin firmware tiedoston oikeaan kansioon. Minulla on tuo firmware tiedosto aina tallessa ulkoisella levyllä. Eli Ubuntu tunnistaa ja asentaa ajurin ja minä kopioin firmwaren vaan oikeaan paikkaan niin toimii.