Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Nyt hävettää, puusilmä mikä puusilmä. Juuri mainitsemassasi kohdassahan on kuin onkin ruutu (Lataa tekstitykset automaattisesti, kun uusi video ladataan). Uusi juttu, mutta eihän tälläinen vanha linux-ukko sellaista tajua; heti olin etsimässä ongelmaa syvemmältä
Ai onko? Minulla ei näy olevan ainakaan nyt kun ei ole elokuvaakaan näkyvissä. Eikä ole sellaisia missä olisi tekstitykset kun kaikki tallenteet on MTV:ltä ja Neloselta. Enpä minäkään huomannut moista.
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 09.05.08 - klo:19.43Ai onko? Minulla ei näy olevan ainakaan nyt kun ei ole elokuvaakaan näkyvissä. Eikä ole sellaisia missä olisi tekstitykset kun kaikki tallenteet on MTV:ltä ja Neloselta. Enpä minäkään huomannut moista.Ei ollutkaan siinä, vaan Totemista valitaan Muokkaa -> Asetukset -> Yleistä välilehti, josta löytyy tuo "Lataa tekstitykset automaattisesti, kun uusi video ladataan" -ruutu. Muistaakseni tätä ei ollut vielä aikaisemmissa versioissa, vaan tekstitykset latautuivat automaattisesti aina.