Ubuntu 24.04.2 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.2 LTS (suositeltu, 20.2.2025) ja 25.04 (17.4.2025).
Nyt hävettää, puusilmä mikä puusilmä. Juuri mainitsemassasi kohdassahan on kuin onkin ruutu (Lataa tekstitykset automaattisesti, kun uusi video ladataan). Uusi juttu, mutta eihän tälläinen vanha linux-ukko sellaista tajua; heti olin etsimässä ongelmaa syvemmältä
Ai onko? Minulla ei näy olevan ainakaan nyt kun ei ole elokuvaakaan näkyvissä. Eikä ole sellaisia missä olisi tekstitykset kun kaikki tallenteet on MTV:ltä ja Neloselta. Enpä minäkään huomannut moista.
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 09.05.08 - klo:19.43Ai onko? Minulla ei näy olevan ainakaan nyt kun ei ole elokuvaakaan näkyvissä. Eikä ole sellaisia missä olisi tekstitykset kun kaikki tallenteet on MTV:ltä ja Neloselta. Enpä minäkään huomannut moista.Ei ollutkaan siinä, vaan Totemista valitaan Muokkaa -> Asetukset -> Yleistä välilehti, josta löytyy tuo "Lataa tekstitykset automaattisesti, kun uusi video ladataan" -ruutu. Muistaakseni tätä ei ollut vielä aikaisemmissa versioissa, vaan tekstitykset latautuivat automaattisesti aina.