Eli, latasin itselleni tuon amarokin huolimatta siitä että se soveltuu KDE työpöytään ja minulla on gnome. (Olen siis sen verran itsepäinen että halusin kokeilla josko se kuitenkin toimisi, kun tuo rhythmbox on jotenkin kökkö..
)
Ja kuinka ollakaan se näytti toimivan ensin kun kokeilin paria biisiä. Mutta sitten suraavana päivänä tilttasi, ja systeemi ilmoitti että "MEDIAN LATAUSVIRHE -Not suitable input plugin. This often means that the url´s protocol is not supported. Network failures are other possible causes." Noin siis tarkalleen ottaen.
Vaikka olen melkoinen tietokoneummikko niin tuohan viittaa kuitenkin johonkin nettihäikkään eikä siihen että on gnome. Kuitenkin nämä musiikkitiedostot soivat omasta kotikansiostani totem-elokuvasoittimella, eli niissä ei ole mitään vikaa? Ja ensin soi siis siinä amarokissakin. Olisikohan kuinka iso juttu muuttaa gnome siihen KDE:n? Ja auttaisiko sekään..
Nämä kysymykset saattaisi sopia paremmin tuohon aloittelijoiden osuuteen mutta älkää nyt naurako..