Kirjoittaja Aihe: näyttötehosteet  (Luettu 1879 kertaa)

timinoobie

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
näyttötehosteet
« : 12.05.07 - klo:23.03 »
siis mikä ihmeen vika tässä ubuntussa on ku yritän asentaa näyttö tehosteita niin se sanoo komponentti laajennetavuus ei ole käytettävissä. mikä täs oikee voi olla vialla ku haluun noi 3d tehosteet

ja miten tämän läppärin oman hiiren asetukset saa kuntoo??? ku on touch pad

amd athlon 64 x2 4200+ 2,2ghz 4gt ddr2 ram 160gt kovo ndivia geforce 8400gs 256 ddr2

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Vs: näyttötehosteet
« Vastaus #1 : 13.05.07 - klo:07.41 »
Kerroppa näytönohjaimesi malli ja muutenkin specsejä konesta, niin osataan neuvoa täsmällisemmin.

Petri Kari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 69
    • Profiili
Vs: näyttötehosteet
« Vastaus #2 : 13.05.07 - klo:09.46 »
Lainaus
no tulin tänne kyselee k oon eka kertalainen linux ubuntu 7.04 käytössä niin kysyisin vain et ku yritän laittaa noit työpöytä tehosteita niin tulee komposiitti laajennus ei käytettävissä mitäs tälle asialle voisi tehdä koska linuxii alan käyttää kokska windows lagaa

Lainaus
no terve kaikki alotin tossa just eile käyttää linux ubntuu 7.04 ja mulle tuli toi ongelma etten pysty samaan noit työpöytä tehosteita valittaa vain että komposiitti laaajennettavuus eiole käytössä ja beryliä yritetty lataa mut ku ei oo linkkiä tullu :S

Lainaus
no en oikee tiiä miten saan noi grafiikat toimii ku mulla on tuo rajoitetut ajurit niin siel se on päällä mut sitku meen tehosteiden hallintaan niin se valittaa komponentti laajenettavuus ei ole käytettävissä mikä voisi olla vikana

Lainaus
hei mulla on asenettu ati raden express 200m ajurit mutta kun yritän laittaa näyttö tehosteet päälle niin se sanoo
komponentti laajennus ei ole käytettvissä

Vieläkö meinasit montakin aihetta aloittaa tästä asiasta?
"Internet on ehdottoman hyvä asia ja käyttäköön sitä rauhassa ne, jotka sitä tuntevat tarvitsevansa. On kuitenkin hölmöä vaahdota siitä niin hirmuisesti, aivan kuin olisi syntynyt jokin ihmeellinen tiedon vallankumous, josta jokainen hyötyy tavattomasti" @ MB -95

timinoobie

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: näyttötehosteet
« Vastaus #3 : 13.05.07 - klo:18.48 »
en meinaa monta aihetta laittaaa


koneestani tietoja


toshiba satellite l20-153 1,4 ghz celeron mobile 1 gt ram 80gt kovo ati radeon express 200m 128mt näytöohjain 15,4 tuuman näyttö polttava dvd/cd asema
amd athlon 64 x2 4200+ 2,2ghz 4gt ddr2 ram 160gt kovo ndivia geforce 8400gs 256 ddr2