Kirjoittaja Aihe: GnomeShrink  (Luettu 3590 kertaa)

uggeli

• Käyttäjä
    • Profiili
GnomeShrink
« : 10.07.06 - klo:17.22 »
Elikkäs näyttäis että gnomellekkin on kehitteillä dvdshrink, k9copy -tyylinen ohjelmisto, nimeltään GnomeShrink, joskin sivulla myös mainitaan G-DVD. Tässä googlen käännös ranskankielisestä foorumista, joskin pitkissä sivuissa loppuu käännös kesken, mutta seuraavan sivun alusta taas pitkästi käännös toimii.

Onkos täällä kukaan koittanut tuota? Itse imuroin paketin, mutta toistaiseksi hieman pihalla mitä tehdä. K9copyhan löytyisi repoistakin (en tosin tiedä onko sentään vakiossa), mutta vaatisi kasan kde kirjastoja joita ei välttämättä halua laittaa kun ilmankin pärjää. Xdvd-shrink taas ymmärtääkseni ei ole esikuvansa luokkainen, tai tälläinen käsitys itselleni jäänyt. Itse ainakin mielenkiinnolla odotan mitä tuosta tuleman pitää, olisihan se aika saada gnomellekkin kunnon vastine k9copylle.

Tässä en nyt siis yritäkkään (ainakaan toistaiseksi) kysyä asiasta mitään ihmeempää, lähinnä vaan juttua aiheesta ja mahdollisia kokemuksia toki saa laittaa.
Linux: Be root
Windows: Reboot

eDIT

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: GnomeShrink
« Vastaus #1 : 19.11.06 - klo:15.36 »
Onkohan projekti mahtanut mennä eteenpäin?

eDIT

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.06 - klo:20.13 »
Tälläisen löysin:

Ei kyllä mitään hajua miten .glade paketteja asennetaan vai asennetaankohan niitä edes?
« Viimeksi muokattu: 21.11.06 - klo:21.01 kirjoittanut eDIT »

janne

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 21.11.06 - klo:21.20 »
Tälläisen löysin:

http://bricabrac2000.ifrance.com/bricabrac/Capture-GnomeShrink.png

Ei kyllä mitään hajua miten .glade paketteja asennetaan vai asennetaankohan niitä edes?

.glade tiedostot eivät ole paketteja vaan XML-tiedostoja joissa on kuvattu sovelluksen käyttöliittymän rakenne (ja pari muuta juttua). libgladea käyttävä sovellus lukee .glade tiedostot ajon aikana ja generoi siitä käyttöliittymän libgladen avulla.
Janne

Minna S

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 21.11.06 - klo:21.34 »
Minulla ei näy eDIT:in linkki ollenkaan ???

Linux user # 406601

eDIT

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 21.11.06 - klo:21.37 »
Minulla ei näy eDIT:in linkki ollenkaan ???

Juu ei näy täälläkään (no siis kuvahan se on) :P No ainakin vähän aikaa sitten näkyi.

Janne, kiitos, nyt olen taas hieman viisaampi.

EDIT: kas... Nyt näkyy...
« Viimeksi muokattu: 21.11.06 - klo:21.41 kirjoittanut eDIT »

eDIT

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.06 - klo:21.48 »
Taitaa muuten ko. ohjelma olla ranskan kielinen. Vaikka kyllähän sen pystyis kääntämään vaikka suomenkieliseks...