Haluaisin käyttää samaa teemaa, mikä minulla on sivustolla jotaarkka.tarulinna.fi. En tarvitse minkäänlaisia kauppaan liittyviä sovelluksia, koska sen tarkoitus on olla pelkästään informatiivinen.
Nykyään sivut rakenetaan ilmeisesti postauseditorilla kautta (artikkelit) ja nehän ovat käsittääkseni nykyään jo sivuja. Jostain syystä en kuienkaan saa uusia sivuja näkymään enkä edes tallennettua niitä. Sivustolla jotaarkka.tarulinna.fi on jo sivu "Joutsenlauluni" . En kuitenkaan kykene editoimaan sitä enkä korvaamaan sitä uudella sisällöllä tai sivulla. Minulla olisi paljon materiaalia kyseiseen kohteeseen, mutta en ole saanut lisättyä edes yksinkertaista sivua.
Käyttin ennen luultavasti classic editoria, nyt katselin "content block" editoria (Gutenberg editor) eikä se tuntunut mitenkään vaikealta käyttää, Kuitenkin kun yritän tallentaa sivun se katoaa, tosin ohjelma varottaa jo sitä ennen. Siksi suurin ongelmani on, MITEN SAAN TALLENNETTUA SIVUNI?
Sori tautologia, mutta olen käyttänyt sitä tarkoituksella, jotta ongelmani olisi paremmin ymmärrettävissä.