Hei. Yritin lukea mahdollisimman tarkasti ohjeet, mutta en silti saanut toimimaan Thundebirdissä delete näppäintä Acer Aspire läppärissäni, jossa on pelkästään Ubuntu 16.04. Sen sijaan pienemmässä Lenovo läppärissä, jossa on dualboot ja Ubuntui 17.10 Gnome työpöydällä, delete toimii myös Thunderbirdissä. Acerissa delete toimii kyllä esim. tiedostohallinnassa, joten vika ei voi olla näppäimessä.
Minulla on profiilikansiossa vain trash.msf, tehtyäni sen uudelleen. Sitten siellä oli junk ja junk.msf, jotka poistin. Pitäisikö nekin luoda uudelleen? Minusta tuntuu, että siellä on jotain pahemminkin sekaisin. Kun olen kopioinut postikansioita vanhoista thunderbideistä aina version vaihtuessa, on sama ongelma toistunut jo vuosia. En edes muista, koska se toimi viimeksi. Voisin tehdä puhtaan asennuksen Thunderbirdille, mutta minun pitäisi saada kaikki postit tallennettua. Minulla on 4 postilaatikkoa ja paikallisissa kansioissa ja niiden alikansioissa paljon postia sekä jonkun verran myös postilaatikkojen alikansioissa.