Työpöydät näkyvät näkyvät oikein kun käytän pelkästään läppärin omaa näyttöä, mutta käyttäessäni kahta ilmeisesti nvidia sekoittaa Unityn työpöytänäkymän. Pystyn kyllä liikkumaan näppäimillä niiden välillä, ja samoin klikatessa ohjelmaa menussa se siirtyy oikeaan työpöytään. Tosin ei aivan, sillä valmiustilan jälkeen näyttö alkaa sekoilla. Muistaakseni Nattyssakin työpöydät peilautuivat jotenkin, mutta ikkunoita saattoi siirrellä hiirellä. Onko vika oselotissa, vai löytyykö tapoja säätää joko näytönohjainta tai Unityä. Nvidia settingsissä olen kokeillut sekä twinview että separate x-screen asetuksia. Ne eivät oikeastaan eroa paljoakaan, koska separate x-screen ei tallennu kokonaan. Ilmeisesti xorg.confiin pitäisi kirjoittaa jotain, mutta en ole niin taitava.
Jos irrotan flattinäyttöni ja otan vain läppärin näytön käyttööni, niin toiset ikkunat kuten sisäänkirjautuminen eivät näy. Luulin ensin koneessa olevan vikaa, kunnes ymmärsin, että kun naputan sokkona salasanani, kone rupeaa toimimaan. Olen kiertänyt tätä niin, että minulla on kaksi omaa xorg.confia, joista kopioin aina tarvitsemani toisen xorg.confiiksi. Flat-näyttö on Benquen.