Lähtökohta:
Olin ilmoittanut ylläpidolle (muistaakseni) kolmesta viestistä (ilmeisesti 2:ssa ketjussa?), joiden linkit ohjasivat väärille sivustoille ja myös parissa viestissäni melko kovaan ääneen arvostellut niiden kopioimista foorumille. Vasta myöhään illalla sitten (minullekin) valkeni aapon toimesta, että vika oli tosiaan foorumilla olleissa linkeissä (Jakke77:n viestissä ja Whigin lainauksessa siitä ainakin).
Aikaisemmin olin luullut vikaa olevan Elisan dns-palvelimissa tai Wordpessissä.
Voisitko Risto H. Kurppa julkisesti selvittää syyn seuraavanlaiseen menettelyysi:
1. Vaadit minua tarkistamaan koneeni.
2. Minuuttia myöhemmin muutat ongelmia aiheuttaneen linkin.
3. Taas minuuttia myöhemmin kerrot, ettei missään ole vikaa, kokonaan "unohtaen" mainita korjanneesi alkuperäisen ongelman aiheuttajan.
Sitten illalla rupeat huutamaan (muutettuasi ketjut täysin)
naama punaisena ja vaadit minulta uudelleen todisteita tuosta virheestä "
Salai: laita meidän nähtäville vastaavat tulosteet niin päästään setvimään mistä on kyse."
Mitä ihmeen setvimistä tuossa asiassa enää silloin oli? Syy noihin ongelmiinhan olisi selvinnyt jo päivällä, jollet olisi jättänyt minua (ja varmaan monia muitakin) epäselvyyteen tilanteesta.
Yksityisviestini Risto H. Kurpalle 21.10.2010 14:56 päättyi seuraavasti:
Minusta alkaa tuntumaan, ettei tällä foorumilla ole tarkoituskaan
auttaa ihmisiä tekemään asioita mahdollisimman yksinkertaisesti ja
luotettavasi, käyttämällä ensisijaisesti virallisia lähteitä.
Foorumi on näköjään puolillaan toinen toisensa ****** nuoleskelevia
nörttejä, jotka linkittävät kavereittensa sekaviin ja epästandardeihin
virityksiin saadakseen itselleen ja sivustoilleen näkyvyyttä.
Ei enää harmita yhtään kielenkäyttöni, jota meinasin pyytää jo eilen anteeksi. Ylläpitäjänörtti puolustelee mieluummin kaveriaan ja jättää vallalle mielikuvan minusta valehtelijana, kuin kertoo ongelmien syyn.