Kirjoittaja Aihe: Kiitos kaikille asiaa harrastaville ja kehitysaloite Ubuntu.fi:lle  (Luettu 1560 kertaa)

vmh69

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 50
    • Profiili
moikka kaikille - lähetän tämän viestin asentamispalstalle vaikka kohta tämä siirrettäneen muualle (sillä luulen ettei kaikki lue yleisempiä palstoja) - ja suurimman avun olen saanut täältä.

eli erityisen SUURET kiitokset kaikille minua ongelmissani auttaneille

olen tottunut W-maailmaan, mutta muutaman vuoden kokemuksen myötä olen ihastunut tähän yhteisöön.

olen saanut korvaamatonta apua tältä yhteisöltä ja täten haluan kiittää kaikkia, jotka minua ovat auttaneet ja myös kaikkia tälle palstalle vastanneille - koska olen myös lukenut aiempia/muita  kysymyksiä/vastauksia.

tämä talkootyö, mitä te eri pulmiin vastaajat teette, poikkeaa aiemmista kokemuksistani, sillä esim. W-maailmassa, jos on ongelmia - toki löytyy ohjattu W-apuri, mutta muutaman vastauksen jälkeen tämä apuri pyytää ottamaan yhteyden mikrotukeen - mutta minä olen se kotitaloudessamme ??

ja sitten taas nämä  Ubuntun kaupalliset palvelut - no jaa... perjantaina epätoivoisena (logistiikkaongelmien takia) soitin yhteen Ubuntu.fi:n "mainostamaan" yritykseen n. klo 16.00 (väittää ilmoituksensa mukaan olevan auki klo 18.00 asti) - ja yrittäjä kertoi juuri olevansa menossa mökille, kun on niin kaunis ilmakin ?

eli nyt ehdotan, että keskustelualueille lisättäisiin äänestyspainike - jossa kysyjä voisi antaa ääniä eniten häntä auttaneisiin vastauksiin (tai vastaajiin) - ja Ubuntu.fi sivuilla listattaisiin eniten ääniä saaneet, sekä lähetettäisiin diplomi tms. paljon ääniä saaneille

mielestäni tämä olisi pienin kiitos tälle hyvälle ja uhrautuvalle työlle, jota nämä vastaajat tekevät - jos Ubuntu.fi ei sitä tee, niin minä lupaan lähettää omatekoisen kunniakirjan jokaiselle minua auttaneelle (jos ao. henkilö lähettää minulle priva-viestin)

t.Make
 

peran

  • Vieras
Ei sitä suureellisia kiitoksia varmaan auttajat kaipaa. Hekin ovat varmaankin joskus saaneet apua joissakin ongelmissaan tältä tai vastaavalta palstalta.

Kun ongelma ratkeaa, niin hyvä tapa on laittaa säikeen ensimmäiseen viestin [ratkaistu] - otsikkoon ja kertoa sitten uudella samaan säikeeseen vastaamalla kuinka ratkaisu löytyi. Lisäksi on kiva lukea kiitokset, kun on onnistuneesti keksinyt ratkaisun jonkin toisen ongelmaan.

Lisäksi, kun kehityt voit ehkä joskus auttaa jotakin toista ongelman ratkaisussaan.

Edit - Noi viestialueet on kyllä ihan sitä varten tehty, että niitä käytetään. Ei ole mukavaa etsiä haluttua säiettä, jos se ei sijaitsekaan niissä alueissa, joissa voi sen olettaa olevan.
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo:02.34 kirjoittanut peran »

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4007
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Minusta noita karma-tyylisiä hilavitkuttimia tavataan käyttää enimmäkseen väärin.
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3937
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
ehkä vuoden foorumilainen äänestys olisi parempi. ja peran sanoi jo tuon hienon asian, että hyvin moni on auttanut hyvin montaa ja autetut auttavat nykyään uusia parhainpansa mukaan, sitä on linux-yhteisö
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB