Kirjoittaja Aihe: Kirjautumis ynnä muiden äänien vaihto karmicissa  (Luettu 2283 kertaa)

Jenkkipurkka

• Vieras
Miten saisin vaihdettua noita kirjautumis ynnä muita ääniä ku vanhat ovat jo huonot

Jakke77

• Käyttäjä
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Kirjautumis ynnä muiden äänien vaihto karmicissa
« Vastaus #1 : 04.02.10 - klo:21.29 »
äänet saa vaihdettua ääniasetuksista, nykyään aika hepposesti ääniä, ennen oli enemmän vaihtoehtoja. kirjautumisikkunaan on ohjeet jossain foorumilla.
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Jenkkipurkka

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.02.10 - klo:21.31 »
En tarkota sitä että sielä olis vaan että mulla on yhes kansios ääniä. En tarkottanu kirjautumisikkunaa vaan ääntä

Tha-Fox

• Käyttäjä
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
« Vastaus #3 : 04.02.10 - klo:23.58 »
En tarkota sitä että sielä olis vaan että mulla on yhes kansios ääniä. En tarkottanu kirjautumisikkunaa vaan ääntä

Ainakin kirjautumisääniä jne. pääsee muokkaamaan juurikin Jakke77:n mainitsemissa ääniasetuksissa.

Taro Turtiainen

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Taro Turtiainen
« Vastaus #4 : 05.02.10 - klo:00.29 »
Olisi hauska tietää, että mistä tuolta vaihdetaan se sisään kirjautumisääni? Ennen eli 9.04:ssä sai kyllä vaihdettu erikseen jokaiselle toiminnolle oman äänensä. Tuolta saa kyllä vaihdettua ääni teeman, mutta senkin saa vain perusasetuksilla.
Nyt olen itse väkisin runnonut teema kansiot tuonne /ust/share/sounds ja vaihtanut itselleni käyttöoikeudet jonka jälkeen se on vasta näkyvissä tuolla ääniasetuksissa ja sitten voi vasta vaihtaa teeman. Mutta missä ovat ne yksittäisiin toimintoihin liitetyt äänet?
VASEMMISTOLIITTO - RIKKAUTTA JOLLA ON ARVOA

”Ei ole olemassa todellista vapautta ilman toisinajattelun vapautta.” Rosa Luxemburg 1918

Jenkkipurkka

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.02.10 - klo:13.07 »
orat71 kertoisitko tuon ohjeen vaiheittain

Taro Turtiainen

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Taro Turtiainen
« Vastaus #6 : 05.02.10 - klo:17.07 »
orat71 kertoisitko tuon ohjeen vaiheittain
Minä olen toiminut seuraavasti:
Avaa pääte ja kirjoita
Koodia: [Valitse]
gksudo nautilusKopioi teema kansio seuraavaan paikkaan
/usr/share/sounds
Sitten muuta tämän kansion käyttöoikeudet itsellesi, löytyy kun klikkaa hiiren 2 painikkeella ominaisuudet ja sieltä välilehti oikeudet. Tee sama myös kansion sisällä oleville kansioille ja tiedostoille. Varmista vielä, että index.theme tiedostossa löytyy teeman nimi sekä viittaus oikeaan kansioon.
sulje nautilus.
sitten voit avata ääniasetukset ja valittavana pitäisi olla juuri kopioitu ääniteema.

”Ei ole olemassa todellista vapautta ilman toisinajattelun vapautta.” Rosa Luxemburg 1918

Jenkkipurkka

• Vieras
« Vastaus #7 : 05.02.10 - klo:17.18 »
Siis minulla on vain wav tiedostoja ei mitään index jutskaa eli ei näkyny

Taro Turtiainen

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Taro Turtiainen
« Vastaus #8 : 05.02.10 - klo:17.22 »
Siis minulla on vain wav tiedostoja ei mitään index jutskaa eli ei näkyny
Katso malli esim. Ubuntu perusteeman kansiosta. Voit vaikka kopioida sen sieltä ja muuttaa teeman nimen sinne.