Kirjoittaja Aihe: Kannattaako Hardy päivittää Jauntyyn, mitä etua?  (Luettu 1503 kertaa)

jpkeisala

• Käyttäjä
    • Profiili
Minulla on 2.0 Ghz/2Gb Lenovo Thinkpad Z60t jossa on Hardy Heron 8.04, se toimii hyvin eikä ole ollut pahemmin ongelmia paitsi joskus kone menee jumiin ja alkaa "miettimään" jotain mutta sitten muisti palautuu normaaliksi ja toimii taas.

Latasin ja poltin CD:lle Jaunty Jackalope 9.04:n mutta huomasin että se ei olekkaan LTS ja aloin miettimään "why fix when it's not broken". Joten ajattelin kysyä mitä etua on Jauntysta on ennenkuin asennan.
Onko se stabiilimpi? Nopeampi? Yleisesti parempi? Onko siinä jotain etua erityisesti kannettavissa? Vai kannattaako odottaa seuraavaa LTS:ää (koskahan semmoinen tulee?)

Lasse.

• Käyttäjä
  • Techjunkie.
    • Profiili
    • Liquid Flower Games
Vs: Kannattaako Hardy päivittää Jauntyyn, mitä etua?
« Vastaus #1 : 12.08.09 - klo:11.18 »
Jos nykyinen toimii ja tyydyttää sinua niin pysy siinä, seuraava LTS tulee olemaan 10.04.
Kone 1: Intel Core i5 2500K, 8GB DDR3, nVidia GTX 560 Ti 1GB, 2x1TB & 1x 250GB HDD, Windows 7 & Arch
Kone 2: Lenovo Ideapad Z370 (i5-2410M, 4GB RAM & GeForce 410M) Chakra
Google LG Nexus 4 (ParanoidAndroid)
Linuxia noin vuodesta 2004.

serola

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.09 - klo:11.20 »
LTS versio julkaistaan aina kahden vuoden välein, eli seuraava LTS julkaisu on huhtikuussa 2010, kuten Lasse jo totesikin.

Minä(kin) tyydyn omalla koneellani edelleen LTS Hardyyn ja aion odottaa seuraavaa LTS versiota. Olen kuitenkin testannut Jauntya, ja ainakin langattomat verkot ja 3G tuntuvat toimivat siinä paremmin. Muutoin ero Hardyyn ei ole peruskäytössä merkittävä.

gdm

• Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
« Vastaus #3 : 12.08.09 - klo:13.38 »
Ei toimivaa kannata päivittää.

Sivuhuomautus, on olemassa mahdollisuus että seuraava LTS on 10.10
johtuen "gnome 2.30 = gnome3"
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!