Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
HP.n mustesuihkarit maksaa halvimmillaan värikasetin verran.Kovassa käytössä voivat kestää vuodenkin päivät.Menevät yleensä heittämällä, automaattisesti Ubuntuun.
Tietoja noiden toimivuudesta voinee katsoa myös OpenPrintingista
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 11.06.09 - klo:00.27Tietoja noiden toimivuudesta voinee katsoa myös OpenPrintingistaOlen kerran yrittänyt katsoa sieltä jotain ja oli mielestäni hyvin sekava. Valitettavasti.
Minulla on jo pari lasertulostinta, mutta nyt tarvitsen yhtä hommaa varten värimustesuihkutulostimen, enkä nyt haluaisi maksaa siitä hunajaa, eli missään nimessä satasta enempää.En tarvitse oikeastaan muita ominaisuuksia, kuin käsinsyötön. Tietäisikö joku vehkeen, joka menisi mielellään heittämällä?
Lainaus käyttäjältä: Frank - 10.06.09 - klo:17.25Minulla on jo pari lasertulostinta, mutta nyt tarvitsen yhtä hommaa varten värimustesuihkutulostimen, enkä nyt haluaisi maksaa siitä hunajaa, eli missään nimessä satasta enempää.En tarvitse oikeastaan muita ominaisuuksia, kuin käsinsyötön. Tietäisikö joku vehkeen, joka menisi mielellään heittämällä?Itselläni Canon S100 mustesuihkukirjoitin - ja on toiminut joka ainoassa koneessa johon olen asentanut Hardy Heronin. Ei niin pienintäkään ongelmaa toimivuuden kanssa. Eikä mitään asennuksia. En tosin ole testannut väripatruunoiden kanssa toimivuutta sillä tarvitsen pritteriä vain A4-tekstitulostukseen.