Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Lisenssi on tainnut jo loppua xp:lle, mutta on varmaan konsti saada se silti?
jaapati jaa mulla ois koodi jos joku pössi sellasen haluaa, voin antaa ilmseksi itte jouvut imuroimaan XP:n asennus levyn
Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkään
Lainaus käyttäjältä: ubuntu-linux - 06.09.08 - klo:20.25Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkäänAsenna siihen Ubuntuun winellä windows Firefoxi ja siihen Shockwave. Ainakin minulla toimii.
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 08.09.08 - klo:16.20Lainaus käyttäjältä: ubuntu-linux - 06.09.08 - klo:20.25Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkäänAsenna siihen Ubuntuun winellä windows Firefoxi ja siihen Shockwave. Ainakin minulla toimii.Mitenköhän paljon tehoja se siiten vie. Tietääkseni winellä nettiselaimet on vähän hiteempia ja mulla on koneessa (Jos muistan) 750Mhz ja muistia 512Megaa