Kirjoittaja Aihe: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)  (Luettu 4659 kertaa)

ubuntu-linux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« : 06.09.08 - klo:20.25 »
Mistä saisi ladattua windows xp:n? Koneella oli aluksi 98 ja nyt ubuntu. Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkään. Lisenssi on tainnut jo loppua xp:lle, mutta on varmaan konsti saada se silti?
« Viimeksi muokattu: 07.09.08 - klo:10.40 kirjoittanut ubuntu-linux »
Tulikohan kirotusvirheitä...

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n?
« Vastaus #1 : 06.09.08 - klo:20.27 »
Eikös niitä kaupasta vielä saa?

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/5963
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

Petri Järvisalo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Kotisivut
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma on ratkennut.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Mistä saisin xp:n?
« Vastaus #3 : 06.09.08 - klo:20.37 »
Lisenssi on tainnut jo loppua xp:lle, mutta on varmaan konsti saada se silti?
Miten niin loppua?
EDIT: Ai joo... niin eihän niitä uusia enää tule, mutta varastoissa olevat saa myydä...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

ubuntu-linux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n?
« Vastaus #4 : 07.09.08 - klo:10.40 »
Kiitos.
Tulikohan kirotusvirheitä...

samppa636

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 133
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #5 : 08.09.08 - klo:10.38 »
huuto.netistäkin löytyy, jos itellä olis vastaava tilanne niin hakisin dc++ sen koodin.

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #6 : 08.09.08 - klo:12.57 »
jaapati jaa mulla ois koodi jos joku pössi sellasen haluaa, voin antaa ilmseksi itte jouvut imuroimaan XP:n asennus levyn
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

ubuntu-linux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #7 : 08.09.08 - klo:16.19 »
jaapati jaa mulla ois koodi jos joku pössi sellasen haluaa, voin antaa ilmseksi itte jouvut imuroimaan XP:n asennus levyn
No mistä asennuslevyn voi imuroida?
Tulikohan kirotusvirheitä...

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #8 : 08.09.08 - klo:16.20 »
Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkään
Asenna siihen Ubuntuun winellä windows Firefoxi ja siihen Shockwave. Ainakin minulla toimii.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

ubuntu-linux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #9 : 08.09.08 - klo:16.28 »
Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkään
Asenna siihen Ubuntuun winellä windows Firefoxi ja siihen Shockwave. Ainakin minulla toimii.
Mitenköhän paljon tehoja se siiten vie. Tietääkseni winellä nettiselaimet on vähän hiteempia ja mulla on koneessa (Jos muistan) 750Mhz ja muistia 512Megaa
Tulikohan kirotusvirheitä...

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Mistä saisin xp:n? (Ratkaistu)
« Vastaus #10 : 08.09.08 - klo:16.45 »
Shockwawea ei saa (vielä ainakaan) ja jotkut ohjelmat vaativat xp:tä. Kokeilin Internet Exploreria (linuxille tehtyä versiota) ja siihen melkein meni Shockwawe, mutta ei sittenkään
Asenna siihen Ubuntuun winellä windows Firefoxi ja siihen Shockwave. Ainakin minulla toimii.
Mitenköhän paljon tehoja se siiten vie. Tietääkseni winellä nettiselaimet on vähän hiteempia ja mulla on koneessa (Jos muistan) 750Mhz ja muistia 512Megaa
Enpä osaa sanoa, mutta kokeile. Eihän se mitään maksa.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.