olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.
Ehkä Windowsilla, muttei Winellä unix-järjestelmissä. Onko muuten FF3:sta jo beta 4:sta? Luulin että vasta eka beta on ulkona.
Safarilla, mutta silti ei villieläinten äänet kuulu...
Juu kyllähän tämä Safari Winellä pyörii. "Vähän" hidas toisin on eikä sovi oikeaan surffaukseen
Juu piti kokeilla. Ei ikkunakehyksiä näkynyt (alt pohjassa liikkui), mutta nopeesti rullasi (ihan oikeasti). Kalpenee kyllä todella monelle selaimelle asetuksien ja ominaisuuksien puolesta, eikä työkaluriviäkään voinut säätää. Ei selvittänyt minun testiä pisteet: 10/100 Täytyi laskea vähän pisteitä, kun kehui olevansa paras selain (voi tsiisus tota Applea)
Hidas silleensä, että lataa ja "koostaa" niitä sivuja kauan. Aika huonot pisteet sai. Siis jos tuo oli Acid 3 testistä.
olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.
Eli Operan slogani "Fastest browser on Earth" ei enää pidäkkään paikkaansa? Nyyhkis!
Minusta tämä on kyllä ihan riittävän nopea. En tiedä miten paljon FF 3 on nopeampi kun en ole käyttänyt. Tässä kun on niin paljon hyviä ominaisuuksia. Ja 9.50 pitäisi olla nopeampi, mutta en tiedä pärjääkä FF:lle.
Opera on kaukana nopeasta selaimesta, firefoxikin vie mennen tullen. Mutta kokeilkaas webkit epiphanya, itse sain sillä acid testistä 85/100
Aika hyvät pisteet olet saanut, minä en saanut yhtään parempia kuin FF2:lla.
Minusta Epiphany on nopea, muttei pärjää käytettävyyessä Operalle.