http://www.saunalahti.fi/znark/dreambox/dm7025/Eli olen tässä hankkimassa tallentavaa digivastaanotinta ja alkaa homma karata lapasesta, kun topfield on nyt vaihtunut ProCaster:n kautta Dreambox:iin... (siis laite jota olen ajatellut hommata en vielä ole ostanut mitään)
Topfield tuntui hankalata koska vaatii oman softan jolla siirretään tavara koneelle ja siksi aloin miettiä procaster:a, mutta siitä tietoja etsiessä törmäsin tänään tuollaiseen linux pohjaiseen Dreambox tuoteperheeseen.
Laite ei ole aivan ongelmaton, eikä varmasti luotettavin (siis oman virittely halun tuntien), mutta laiteesta ei ainakaan ominaisuudet lopu, esim kiintolevyä ei tarvita vaan voi käyttää "palvelinta" ja samalla tallenteet ja maksukortti on kaikkien laitteiden saatavilla sekä verkon yli tv:tä voi katsella vaikka kannettavalla vessassa, jos jollain on sellaiselle tarvetta. Toisaalta taas jos on yksi kiintolevyllinen versio sitä voi käyttää palvelimena muille boxeille ja ihan yleensäkin tiedostojen jakoon koti verkossa.
Onko tämä tuote kenellekään tuttu?
Itse ainakin kiinnostuin laitteesta heti... tosin mieli tekisi odottaa uuden mallin julkaisua. tuo nälkä taitaa kasvaa syödessä tai tässä tapauksessa asiaa pohtiessa pitää kohta viheltää peli poikki ettei aivan karkaa....
compusat myy suomessa kyseistä tuotetta.
Siirsin tämän itse tänne, kun eipä tämä oikein ubuntun käyttöön liity, jonka alla tuo laitealue on