Koneeni käytiin hakemassa Powermillille takuuhuoltoon 2 viikkoa sitten. Huollon luvattiin kestävän 5 työpäivää, päälle vielä rahdit. Puolentoista viikon odottelun jälkeen soitin huoltoon ja kysyin, miten pitkään mahtaa vielä mennä. n. 20 minuutin maksullisen jonotuksen jälkeen sanottiin, että kone ei ole edes työn alla, "katotaan tulevana perjantaina".
Tänään, tiistaina, soitin uudelleen. 15 minuuttia jonotusta. Nyt kone on sentään jo avattu, mutta varaosia ei ole. Tuntuu vähän erikoiselta, että firmalla, joka huoltaa lähes kaikki merkit, ei ole varaosia valmiina. Asiakaspalvelija ei osannut sanoa miten pitkään koneella vielä menee, mutta arvioi koneen olevan takaisin minulla aikaisintaan tämän viikon lopulla. Silloin se on viettänyt huollossa lähes 3 viikkoa.
Onko asiakkaalla minkäänlaista mahdollisuutta saada hyvitystä näin pitkäksi venähtäneestä huoltoajasta?