Kirjoittaja Aihe: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?  (Luettu 23046 kertaa)

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #20 : 09.03.07 - klo:13.42 »
Jahah, sain vihdoin vastauksen tiedusteluihini koskien avointen ovien päivää FAI:ssa, ei onnistu, ei ainakaan tänä vuonna.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #21 : 17.04.07 - klo:08.55 »
Jaaha, yhteydenottoja tulee ovista, ikkunoista ja avaimenrei'istä, joten ideoita mahdollisista esittely/jakelu tilaisuuksista otetaan vastaan enemmän kuin mielellään.

Ja laittakaas (ei liian) kriittistäkin palautetta noista hmm, "kotisivuista"

www.freewebs.com/grouptavastia

no okei, senkus haukutte ne pystyyn  :)
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

tn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 472
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #22 : 17.04.07 - klo:09.31 »
Ja laittakaas (ei liian) kriittistäkin palautetta noista hmm, "kotisivuista"

+ hillitty ulkoasu
- freewebs
+ tästä huolimatta ei täynnä kirjoitusvirheitä
- kävijälaskuri(t) (joka sen lisäksi, että jo itsessään on turha, ei edes sovi sivun muuhun ulkoasuun pätkääkään)
- linkit eivät erotu
- Feisty ei tietääkseni ole LTS, vaikka sivuilla niin väitetään

E.K.Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 736
    • Profiili
    • Sähköaivoilua
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #23 : 17.04.07 - klo:09.42 »
+ Ulkoasu tosiaan ihan mainio.
+ Ei ole liikaa tekstiä tai asiaa. Tosin riittäisi varmaankin kaksi sivua. Etusivu jossa on kaikki muu paitsi peilit. Peilit voisikin olla sitten se toinen sivu. Asia muuttuu jos ja kun tulee sivuille lisää tekstiä.

- Freewebs. Tosiaankin tuo freewebs on kammotus jos totta puhutaan. Vaikka geocities mielummin.
- Kävijälaskuri. Turha eikä tosiaan sovi ulkoasuun.
- Linkit linkeiksi. Sähköpostin voi laittaa kuvaksi ja "ei linkiksi".

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #24 : 17.04.07 - klo:09.46 »
laskurit poistettu, linkkien värit vaihdettu, s-posti ei ole linkki.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #25 : 19.04.07 - klo:09.43 »
mutta takaisin itse asiaan, eli tapahtumien yms. suunnitteluun, olisiko kellään mitään mielessä?
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #26 : 19.04.07 - klo:17.26 »
Juups  Toni!  Alihassanin kanssa keskusteltu spostilla   19 - 22 päivä 07;mättä  SRAL kesäleiri  petäyksessä  Hattulassa  sinne voisi ainakin lauantaina mennä.  Osannottajia on ollut  vuosienvarrella  1200 - 1500 kokonaisjäsenmäärä on melkein 5000 tuolla saisi 100 - 200 levyä menemään ettei jää käsiin. Pitäisi kait tehdä jonkinlainen yhteistilaus ( Canonicalilta )? Itsellä ei ole enään kun pari Drapperia. Tuollaista täällä pähkäilty kun itsekin kuulun noihin kohta kuulunut jo 30 vuotta. Olen jopa järjestävän kerhon OH3AA jäsen.

 PS; Sivut on ihan hyvät toistaiseksi kaikki mitä tarvitseekin.   ;)
« Viimeksi muokattu: 20.04.07 - klo:02.53 kirjoittanut pttk »
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #27 : 20.04.07 - klo:08.01 »
koitan taas vaihteeksi tilata ison määrän levyjä, mutta tuskin tulee. Luulevat kai että koitan tehdä bisnestä heidän kustannuksellaan.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Speedy G

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #28 : 20.04.07 - klo:18.48 »
Mitäs jos si syssymmällä Elomessut. Ainakin porukkaa riittäs enemmän kuin paljon. Pari ongelmaa siinä tosin on.
1. Paljonko maksaa
2. Mistä porukkaa osastolle koko viikonlopuksi.

Pari konetta koekäyttöön yleisölle. Ja vaikka Hesan tyylinen raahaa kompuutteri tänne ja lähdet Linux käyttöjärjestelmän kanssa.  ;D
Hai-saappaat ja Hankkijan lippis = Juntti Hämeen takamettistä :D

Sami Koskinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #29 : 22.04.07 - klo:07.52 »
Minun omasta mielestäni tuolla sivuilla saisi olla lähinnä Kanta-Hämeen joukkueen toimintaan liittyviä juttuja, ja tietty linkkejä ulospäin, jos joku ensimmäiseksi noille sivuille päätyy - eli kuinka löytää apuja, ja mistä ladata. Missä voisi paremmat, tai siis uskottavammat, (ei-Freewebs) sivut saada tilaa? Sivujen tekeminen vaikka puhtaasti html+css:llä ei olisi mikään ongelma ja aluksi minäkin voisin ottaa sen hoitaakseni. Jostain vaan pitäisi ensin saada kivalla osoitteella muutama mega tilaa.
Mitä itse toimintaan tulee, olen kiinnostunut - vaikkakaan minulla ei juuri ideoita ainakaan juuri nyt ole.  :-\ Asun Hausjärvellä, Riihimäen kyljessä, joten Riihimäen ja Hämeenlinnan tapahtumat olisivat parhaiten saavutattavissa. Tietty myös Lahti ja Helsinki, mutta nehän eivät ole Kanta-Hämeessä.  ::)
C2D E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, 8 gigaa, 2780 gigaa, Radeon HD 3850, Antec P180, 24", Win 7

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #30 : 23.04.07 - klo:10.53 »
Mitäs jos si syssymmällä Elomessut. Ainakin porukkaa riittäs enemmän kuin paljon. Pari ongelmaa siinä tosin on.
1. Paljonko maksaa
2. Mistä porukkaa osastolle koko viikonlopuksi.

Pari konetta koekäyttöön yleisölle. Ja vaikka Hesan tyylinen raahaa kompuutteri tänne ja lähdet Linux käyttöjärjestelmän kanssa.  ;D
Kuulostaa hyvältä idealta, viimeistään syyskuussa nykyinen kone joutaa vaikka jalkapalloksi, ja uudella koneella voisi esitellä vaikka Beryliä tms.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #31 : 23.04.07 - klo:10.57 »
Minun omasta mielestäni tuolla sivuilla saisi olla lähinnä Kanta-Hämeen joukkueen toimintaan liittyviä juttuja, ja tietty linkkejä ulospäin, jos joku ensimmäiseksi noille sivuille päätyy - eli kuinka löytää apuja, ja mistä ladata. Missä voisi paremmat, tai siis uskottavammat, (ei-Freewebs) sivut saada tilaa? Sivujen tekeminen vaikka puhtaasti html+css:llä ei olisi mikään ongelma ja aluksi minäkin voisin ottaa sen hoitaakseni. Jostain vaan pitäisi ensin saada kivalla osoitteella muutama mega tilaa.
Mitä itse toimintaan tulee, olen kiinnostunut - vaikkakaan minulla ei juuri ideoita ainakaan juuri nyt ole.  :-\ Asun Hausjärvellä, Riihimäen kyljessä, joten Riihimäen ja Hämeenlinnan tapahtumat olisivat parhaiten saavutattavissa. Tietty myös Lahti ja Helsinki, mutta nehän eivät ole Kanta-Hämeessä.  ::)
Tervetuloa mukaan vain, koitin jo taannoin siirtää nuo sivut muualle muttei kärsiväliisyys riittänyt.
Jos jollakulla on ideoita sivujen uuden palveluntarjoajan suhteen, älkää todellakaan pantatko ideoita, fw pelkkä tilapäisratkaisu.

Ja mitä sisältöön tulee, sitä voisi tosiaan lisätä.

laita Hidas Forssalainen asialle ja mene itse perässä...
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Ville Ollila

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 94
    • Profiili
    • Villee
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #32 : 23.04.07 - klo:12.02 »
Suosittelen
Arkku.net ja Servut.us

Molemmat tarjoavat ilmaista sivutilaa ja paljon muuta!
Pööö

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #33 : 07.05.07 - klo:01.39 »
Porukkaa on senverran vähän että tuo sivu toistaiseksi riittäisi, mutta minulla  tuolla sivulla.

www.freewebs.com/grouptavastia

Tuuppaa ilmeisesti joku italialainen adidas mainosbanneri päälle onko muilla samaa ongelmaa?
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #34 : 07.05.07 - klo:08.43 »
Porukkaa on senverran vähän että tuo sivu toistaiseksi riittäisi, mutta minulla  tuolla sivulla.

www.freewebs.com/grouptavastia

Tuuppaa ilmeisesti joku italialainen adidas mainosbanneri päälle onko muilla samaa ongelmaa?
ei se oikeastaan ole ongelma, vaan freewebsin ominaisuus, josta ei pääse eroon, taitaa olla jo käyttöehdoissakin että FW saa mainostaa asiakkaiden sivuilla, nuo ovat Googlen välittämiä mainoksia, itseni kohdalla nuo tarjoavat palvelintilaa Suomesta "edulliseen hintaan"
« Viimeksi muokattu: 07.05.07 - klo:08.45 kirjoittanut Toni Alenius »
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Speedy G

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #35 : 18.05.07 - klo:15.47 »
Mites tähä porukkaan liitytään. Ite Syntyny kauan sitten Höyhensaaressa ja käyny joraamassa Hämeen Kaaressa, niin ne kului päivät nuoruuden. Sitten pieni kierros maailmalla ja nyt taas Hämeenlinnassa.
Hai-saappaat ja Hankkijan lippis = Juntti Hämeen takamettistä :D

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #36 : 20.05.07 - klo:01.23 »

Speedy itse ihan sama juttu höyhensaaret,hämeenkaaret,mailmalla ja nyt Janakkalassa.

Heitähän e-mail: grouptavastia@luukku.com  Vähän tietoja niin eiköhän tuo järjestyne.
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #37 : 12.06.07 - klo:15.33 »
Noniin, nyt kun on kesä lähtenyt (toivottavasti) kaikilla käyntiin, niin herätellääs taas tätä iänikuista aihetta: Onko tullut mieleen jotain uutta Linux/ Ubuntu -tietoisuuden levittämisrintamalla maakunnan alueella? ja uudet kotisivut voisivat olla viimeistään syksyllä ajankohtainen asia, jos jollakulla on kiinnostusta sellaisten tekoon, ilmoitelkaa tässä topicissa, omat lahjani riittävät Java-appletin lisäämiseen perus- HTML -sivulle, joten olisin kiitollinen jos jollakulla olisi aikaa moista alkaa kasata kokoon.

Ja tiedän, olen melko laiska ja hajamielinen, koittakaa kestää minua.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

saumnet

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #38 : 13.08.07 - klo:16.17 »
Mites tämä Kanta-hämeen projekti oikein etenee?? Meinaan vain että onko porukalla vielä kiinnostusta tähän toimintaan yms..? Jos löytyy, niin meikäläinen on ainakin valmis touhuilemaan Ubuntun parissa yms..
Se mitä tänään on opittu on jo huomenna unohdettu..

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Organisoitua jakelua Kanta-Hämeen alueelle?
« Vastaus #39 : 13.08.07 - klo:17.41 »
Ilmoitusluontoinen vaikkakin vähän vaiheessa  ;) asia Toni ja kumppanit, 21.07.2007  Jaoimme ( "Harri;lla oli läppäri joka oli kytketty hotellin wlan;niin Feistyn esittelyä varten ")  Petäyksessä 85 levyä! SRAL;n kesäleirillä "vain kiinnostuneille" ja lopuille 15;lletoista on jo reikä Harri,lla tiedossa Hattulassa jotkut isommat pippalot lähitulevaisuudessa.  Elikä toimintaa kyllä tapahtuu.   
 Ja kuten Toni sanoi mukaan kyllä mahtuu, ei meitä kait liikaa voi ollakaan.    :D

PS; Leiriviikonlopun aikana Petäyksessä vieraili 983 kävijää, me olimme siellä vain lauantaina. Nuo 100 kpl levyjä muodostui siten että sain Canonicalilta 25 kpl ja Harri haki Timolta 75 kpl ( mikäli tällaisia jakeluja järjestää täytyy olla valmis antamaan siellä paikanpäällä yhteystietonsa ja sitten saakin vähäksiajaksi vapaa-ajan ongelmat pois neuvontatehtävissä. )     ;)

« Viimeksi muokattu: 12.09.07 - klo:16.18 kirjoittanut pttk »
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04