Kirjoittaja Aihe: PowerShellin käynnistys Winessä [RATKAISTU]  (Luettu 11253 kertaa)

Ganymedes

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3915
    • Profiili
Vs: PowerShellin käynnistys Winessä [RATKAISTU]
« Vastaus #40 : 09.03.21 - klo:19.49 »
...
Ja silti kirjoitit itse mm. tämän. "Ilmeisesti et joudu heti ensi töiksesi, joka ikisellä koneella vuodesta toiseen, muuttamaan TMP/TEMP-asetuksia sellaisiksi joilla serverisovellukset toimivat ja lisäämään käyttäjiä? "Jos ajatellaan sinun näkökulmasta, niin tässä teet itse samaa. Tuo ei liity mitenkään aiheeseen ja se on kohdistettu henkilöön. Tämän voi tulkita todella alentavaksi kommentiksi.
...

OK. Ymmärrän kantasi sillä jos tekstini olet kokenut loukkaavaksi, niin silloin se on ollut sitä.

Tämä ei ole ollut tarkoitukseni. Lainaan tässä vain tuota ylläolevaa kommenttia. Se ei ollut tarkoitettu yhtään mitään sinuun kohdistuvaksi arvosteluksi, vaan se kertoi omasta turhautumisestani Windowsin kanssa, allaolevana virtauksena, ja päälläolevana virtana siitä mitä oikeasti aina teen. Tämä oli pääasiassa kuitenkin puhtaasti tekninen selitys, miksi My Computer ruutu on tärkeä omassa tavassani.

Itse olen kokenut tässä ketjussa ylenpalttista halua kritisoida sitä mitä juuri minä kirjoitan, vaikka kritiikki on ollut asian vierestä - oikea asia oli aktivointi. Ilmeisesti sinäkään et ole sitä niin tarkoittanut, mutta niin minä sen olen kokenut ja olen esittänyt myös miksi asianvierestä kertovan kritiikin ymmärrän henkilökohtaiseksi arvosteluksi. Ilmeisesti nämä perustelut eivät ole menneet perille, koska kirjoitat mitä kirjoitat - mahdollisesti olet kokenut nämä perustelut vastakritiikiksi.

Yhdessä lauseessa - omasta mielestäni - annoin tunnustuksen tiedoillesi - sanomalla jotakin siitä että en epäile etteikö specifisiin asioihin löydy aina helpompia tai tehokkaampiakin tapoja. Ilmeisesti tämäkään ei mennnyt perille ja mahdollisesti ymmärsit tämän väärin. Lähtökohtaisesti, en halunnut keskustella näistä asioista tässä ketjussa, koska ne eivät tänne kuulu. Annoin kehotuksen perustaa uuden keskustelun, mutta ilmeisesti senkin tarkoitus ymmärrettiin väärin.

Ei muuta tästä asiasta, en halua jokaista asiaa erikseen ruveta analysoimaan, koska tästä on nyt kirjoitettu jo aivan tarpeeksi.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5671
    • Profiili
Vs: PowerShellin käynnistys Winessä [RATKAISTU]
« Vastaus #41 : 09.03.21 - klo:20.05 »
Eipä tuo mitään. Tekstipohjaiset keskustelut on aina vaikeita tulkittavia kun ei toista ei näe. Hyvä esimerkki sosiaalisen median kasvottomat kommentit. Paljon näkee kommentteja joista todennäköisesti tyyliin ehkä 0,5% uskaltaisi antaa niin jyrkän oloisia mielipiteitä jos toinen osapuoli seisoisi metrin päässä. Siis sellaisia jotka on oikeasti kohdistettu suoraan ja tarkoituksella toiselle.  :D

Ganymedes

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3915
    • Profiili
Vs: PowerShellin käynnistys Winessä [RATKAISTU]
« Vastaus #42 : 09.03.21 - klo:20.15 »
Eipä tuo mitään. Tekstipohjaiset keskustelut on aina vaikeita tulkittavia kun ei toista ei näe. Hyvä esimerkki sosiaalisen median kasvottomat kommentit. Paljon näkee kommentteja joista todennäköisesti tyyliin ehkä 0,5% uskaltaisi antaa niin jyrkän oloisia mielipiteitä jos toinen osapuoli seisoisi metrin päässä. Siis sellaisia jotka on oikeasti kohdistettu suoraan ja tarkoituksella toiselle.  :D

Näin tietysti on. Yritetään olla tämän asian yläpuolella. En koskaan tietoisesti arvostele henkilöä Foorumilla - tai jos siltä tuntuu, niin olen kirjoittanut jotenkin huonosti tai turhan moniselitteisesti - kirjoitan aika paljon ja rapatessa roiskuu. Asioista saatan kyllä sanoa suoraan, mutta silloinkin yleensä pieni pilke silmäkulmassa. Asian jyrkähkö kritisointi voi tuntua henkilökohtaiselta, mutta se ei ole tarkoitukseni.