Oulua,
Hei, minä tällä helsinki ja oulu sivujen erolla, haluan sitä kulttuuria, minä toivon että lautapelisuunnittelijoita on sekä helsingissä että oulussa, että tampereella, että joensuussa, että vantaalla ja espoossa.
Toivon kattavan koko maan alueen kulttuurin jossa rakennetaan lautapelejä, niin, pahville, kuin nettiinkin.
Minä itse aion olla täällä helsingissä, ja tulen nyt joulukuussa vaihtamaan www domainin, joko sota aiheeseen, taikka sitten helsinki aiheeseen.
Toivon että suomalaiset voivat jonakin päivänä ymmärtää, että, kotikaupungeissa rakennetaan lautapelejä nettiin, tämän kaltaista ymmärtämistä meillä ei vielä ole, meiltä puuttuu kaksi ihmis ryhmää, käytännössä kokonaan.
Nämä ryhmät ovat -
Kotimaiset netti lautapelit.
Kotimaisten netti lautapelien pelaajat.
Minä toivon koko maan kattavan kulttuurin jossa on lautapeli pelaajia ja lautapeli suunnittelijoita, tasaisesti koko maan alueelle.
Esim. vaihtoehtoina rakenteluun, niin, Shakki, Tammi, Reversi variaatioita on varmaankin satoja, pelkästään, ja sitten vielä eri sotapelejä, mitä voi olla, aion itse valmistaa 50 - 150 sotaisaa lautaa, ja vielä on eri ihmisillä valittavana suunnitteluun ja rakenteluun eri lasten ja nuorten pelit, finanssi pelit, kulttuurilliset pelit, eri muistipelit, luonto aihe pelit, jne .. jne ..
--