Oiskohan keskusmuistin määrällä jotain tekemistä asian kanssa. Mulla kun ei mikään plugini toiminut on koneessa 256M. Testannpa nyt sitte vielä MPC+Kaffeine yhdistelmää, toi mplayer kun ei tarjoa mitään toimintoja, vain joko aloita alusta alkaen tai lopeta ruksista.
T: Jallu59
Mä en jallu ainakaan heti usko täällä kokoonpano keskusyksikkö: ( Asus P4P800 pros P4 2.8Ghz näyttis Apit Siluro 5600 kovo Seagate 120 / 7200rm ja välimuistia 1024 = 4x256 win200pro & Drapper samalla kiintarilla ) Kokeilin nypin kamman kerrallaan pois ja toimi vielä 256;sella ei huomannut mitään eroa. ) Voi tietysti olla rautapuolenvikaakin mutta en oikein usko. Koska tein vielä tempauksen että otin kaikki muistit pois ja laitoin 128;sin kamman ja toimi sittenkin.
Pörrör mielenkiintoista!
PS; Tein vielä toisellakin keskusyksiköllä saman kokeen emolevy on merkki sama mutta tyyppi P4S800-MX ( = SiS;in piirisarjalla kaikki integroitu piirilevylle ) muuten kokoonpano sama mutta edgy 2000;sen kaverina.
Ja toimii ainoa ero että Edgyyn latasin koko multimediaosion tuolta ( oli pakko kun totem ym, lakkasivat toimimasta kun päivitin Drapperista Edgyyn).
http://www.getautomatix.com/ Niin ja vaikka jossain olen toisin nähnyt Edgy pyörii 128;silla mutta 256;lla jo hyvin.
Kaikenkaikkiaan kumminkin minä olen ihan pihalla siitä miksi joillakin tökkii ja toiset saa toimimaan.
Eli ei heti uso että olisi muistista pelkästään kiinni rautaympäristö voi vaikuttaa ??. Elikäs softaympäristössäkö ero noissa molemmissa toimii suoraa firefoxis;ta nuo sivut.
Tämähän menee jo melkein mystiseksi
PS; Ja Totem on oletussoittimena ainakin Drapperin LTS Gnome versiossa. Hmm.....