Kirjoittaja Aihe: Powered by Ubuntu tarrat  (Luettu 71180 kertaa)

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #160 : 18.11.07 - klo:15.15 »
Noin yleisesti suosittelen Powered by Ubuntu -tarrojen hankkimista jos jotain, kaikki variaatiot kuitenkin yhtä ja samaa Ubuntua, ja mites sitten jos vaikka asentaa kubuntu-desktop:n vaikka on Powered by Xubuntu -tarra :P

Tuolla logiikalla Powered by Linux -tarrojen hankinta olisi fiksumpaa. Ei tulisi ongelmia vaikka Ubuntu vaihtuisi openSUSEen tai Mandrivaan. Monessa tapauksessa jakelun vaihtaminen voi olla jopa todennäköisempää kuin työpöytäympäristön vaihtaminen sillä monet ovat varsin uskollisia käyttämälleen työpöytäympäristölle.

Tästä syystä en itse erityisemmin suosi jakelukohtaisia tarroja.

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #161 : 18.11.07 - klo:18.05 »
Tuolla logiikalla Powered by Linux -tarrojen hankinta olisi fiksumpaa. Ei tulisi ongelmia vaikka Ubuntu vaihtuisi openSUSEen tai Mandrivaan. Monessa tapauksessa jakelun vaihtaminen voi olla jopa todennäköisempää kuin työpöytäympäristön vaihtaminen sillä monet ovat varsin uskollisia käyttämälleen työpöytäympäristölle.

Tuohan syrjii muita vapaiden ohjelmistojen ytimiä, joten Powered by FLOSS -tarrat (Free/Libre and Open-Source Software) olisivat ainoa oikea tarravaihtoehto jos vaihtaa vaikka PC-BSD:hen :)

Mutta totta tuo sinänsä. Osittain tarrat ovat oman ilon lisäksi markkinointia, ja Ubuntu on puolueellisen kantani mukaan parempi markkinoitava keskimäärin kuin muut distrot, ihmisläheisten painotusten jne. ansiosta. Fedoran logo on täysin kliininen, openSUSE:n geckosta voisi kyllä ottaa enemmänkin irti. Debianin swirlistä tykkään itse myös.

Ux64

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 586
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #162 : 29.12.07 - klo:10.07 »
Nyt näyttää mylly paljon paremmalta:


Storck

  • Vieras
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #163 : 29.12.07 - klo:10.37 »
Nyt näyttää mylly paljon paremmalta:



Hyvältä näyttää muutenkin - on sama kotelo kuin minulla..  ;D ;)

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #164 : 29.12.07 - klo:11.22 »
Näyttää tyylikkäältä! MIkä on tarrasi koko? Tekisi itse mieli printata muutama vastaavanlainen..... Onnistunee Glabelilla?
terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

eGetin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1093
  • Milloin mitäkin
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #165 : 08.02.08 - klo:23.43 »
Nyt näyttää mylly paljon paremmalta:



Hyvältä näyttää muutenkin - on sama kotelo kuin minulla..  ;D ;)
Joo samoin. Mistäs saisi? Tykkäisin työntää johonkin päin tuota tarraa, pöydässä on jo ubuntu ja suse-tarrat.
Pöytäkone: Intel i7 920 | Asus P6X58D Premium | 12Gb DDR3 1600MHz | Asus Radeon HD 6950 1Gb | 60GB OCZ Vertex 2 SSD + 2TB WD Caviar Green + Samsung 830 120GB
HTPC: Intel C2D E4400 | Asus P5B | 4Gb DDR2 800MHz | Asus Geforce GT210 | 500GB WD Caviar GP
Kannettava: Asus Eee PC 1225B

Holmes

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #166 : 13.04.08 - klo:05.19 »
Tarroja vielä saatavana?
Intel Pentium 4 2.8GHZ HT, 512DDR@400mhz, nVidia Quadro NVS 64mb

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #167 : 13.04.08 - klo:16.32 »
Käykää tapahtumissa ja etsikää Timo käsiinne niin saatte 10 senttiä kappaleelta. Muistakaapa myös julisteet  ;D
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #168 : 15.04.08 - klo:09.53 »
Nää on paljon hienompia eikä maksa mittään  ;D

http://opensuse.fi/opensuse_tarrat.php

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:09.57 kirjoittanut Owdy »

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #169 : 15.04.08 - klo:20.00 »
Nyt näyttää mylly paljon paremmalta:
Sopii hyvin koristamaan mustaa koteloa.
Ubuntu 8.10

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #170 : 16.04.08 - klo:10.10 »
Tilaamalla, en muista keneltä    

« Viimeksi muokattu: 16.04.08 - klo:10.14 kirjoittanut shelby »
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

Ux64

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 586
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #171 : 20.04.08 - klo:15.24 »
Mun versiot syntyi kyllä ihan printtaamalla. Mutta alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu tarra olisi kyllä parempi.

peran

  • Vieras
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #172 : 20.04.08 - klo:17.25 »
Mun versiot syntyi kyllä ihan printtaamalla. Mutta alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu tarra olisi kyllä parempi.

Sellaisenkin on mahdollista tehdä itse. Tulosta peilikuvana mustesuihkulla siirtopaperiin, l. T-paita painatuspaperiin. Sen jälkeen kuumenna silitysraudalla folioon se kiinni, ja itse tehty alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu ubuntu-logo on valmis.

Sen vain sitten liimaa koneen kylkeen.

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #173 : 20.04.08 - klo:17.54 »
Mun versiot syntyi kyllä ihan printtaamalla. Mutta alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu tarra olisi kyllä parempi.

Sellaisenkin on mahdollista tehdä itse. Tulosta peilikuvana mustesuihkulla siirtopaperiin, l. T-paita painatuspaperiin. Sen jälkeen kuumenna silitysraudalla folioon se kiinni, ja itse tehty alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu ubuntu-logo on valmis.

Sen vain sitten liimaa koneen kylkeen.
McGyverin alter ego, vai?
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

peran

  • Vieras
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #174 : 20.04.08 - klo:18.50 »
Mun versiot syntyi kyllä ihan printtaamalla. Mutta alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu tarra olisi kyllä parempi.

Sellaisenkin on mahdollista tehdä itse. Tulosta peilikuvana mustesuihkulla siirtopaperiin, l. T-paita painatuspaperiin. Sen jälkeen kuumenna silitysraudalla folioon se kiinni, ja itse tehty alumiinipohjalla varustettu kiiltävä muovipinnoitettu ubuntu-logo on valmis.

Sen vain sitten liimaa koneen kylkeen.
McGyverin alter ego, vai?

Heh, repesin.  ;D

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #175 : 20.04.08 - klo:23.51 »
Käykää tapahtumissa ja etsikää Timo käsiinne niin saatte 10 senttiä kappaleelta. Muistakaapa myös julisteet  ;D

Ne loppu jo :( (poislukien muutama Kubuntu-tarra) Tilasin niitä 500 silloin joskus (muistaakseni 300 Ubuntu, 100 Kubuntu, 50 Edubuntu, 50 Xubuntu), nimimerkiltä Jenda joka löytyi jostain wiki.ubuntu.com:n uumenista. Lieköhän lopettanut kun en enää löydä ainakaan tuolta: https://wiki.ubuntu.com/DIYMarketing. Sen kautta löytyy kyllä tarrojen grafiikat.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #176 : 21.04.08 - klo:10.16 »
Ois kyllä tosi hyvä jos noita tarroja sais lisää, ne on ollut tosi suosittuja.
alias vililikku

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #177 : 21.04.08 - klo:11.46 »
Kuka tekee?

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

wicke

  • Vieras
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #178 : 21.04.08 - klo:16.40 »
Isokokoisella peittää paremmin. Peitin yhdellä vanhojen ja kuluneiden "Intel inside" ja Windows XP-tarrojen liimajälkien päälle. Näyttää vaan, ettei kyseinen läpyskä oikein kestä läppärin pinnassa. Nopea kuluminen varmaan johtuu vaihtelevasta lämpötilasta ja ilmankosteudesta.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #179 : 31.07.08 - klo:20.46 »
Mahtaakohan jostain vielä saada Powered by Ubuntu/Linux tarroja?
Asuksen huoltomiehet (tai sitten naiset, voihan ne tietysti olla molempiakin, ihan miten vaan kun sama se minulle) pöllineet Powered By Linux (ja sen ison Ubuntu tarran) josta maksoin 0,5 € (+ postimaksut) :'( >:( Pitäisiköhän vaatia korvauksia vaikka joka paikassa lukee, että moisista ei olla vastuussa! (veivät viimeksikin, myös NVdian hienon tarran!) Potuttaa kun ne oli viimeiset!!! >:(
Mitäs nyt laitetaan koneen kylkeen päälle (tämähän on kannettava!)...ei Vista tarroja ainakaan...(tosin ei minulla niitä kyllä olisikaan... :)) :-\
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:20.50 kirjoittanut Tomppeli »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.