Myyköhän toi Gigantti oikeasti jotain B-grade eriä?
Useampia kertoja kuullut että Gigantista on ostettu uutena rikki olevaa tavaraa. Itsekin olen yhden langattoman Nokian laturin sieltä ostanut ja sen muuntajassa oli mykkänä.
Itse aiheesta, niin jos puhelin sattuu olemaan Android, niin ehkä jokin Chromecast tai Miracast tyyppinen HDMI-tikku olisi yksi vaihtoehto. Siis jos on edellytyksiä käyttää kapulaa massamuistina, eikä se käyttäjää satu haittaan.
En osaa sanoa Gigantin tuotteiden laatuluokituksesta, mutta ei tämä ensimmäinen kerta ole, kun sattuu noin. Tarkoitan siis, että olen elämäni varrella saanut ennenkin rikkinäistä tavaraa eri kaupoista, jopa suht. kalliistakin tuotteista. Maalla asuvana kaikkein suurin harmi on ajaa takaisin kauppaan
Minusta vaan tuntuu, että tuotekustannus on ajettu niin alas, ettei kokonaisuuden testauksille jää aikaa ja rahaa. Tässäkin tapauksessa ehkä itse laite oli testattu, kaukosäädin taas ei.
Noista tikuista; ei ole Androidia kuin yhdessä Samsung S3 Minissä, jolla on testattu ohjelmia, eikä puhelimen käyttö innosta multimediassa kotona. Parille 16 gigan tikulle mahtuu hulppea määrä tavaraa. TV:ä en juuri katso lainkaan, eikä sitä mun huoneessa ole edes. Keskityn vaihtuviin musavideoihin, musiikkiin, itse otettuihin kuviin ja videoihin. Kaikilla on elinkaarensa. Kunnon kuvat päätyvät isoiksi paperikuviksi ja säilytykseen myös diginä, reissu- ja perhekuvat albumeihin. Videoita tulee ja menee. Mitään mediapalvelimia ei tarvitse. Autossani on ilkeästi merkkikohtainen radio, jossa on vain aux ja CD-soitin, joka sentään onneksi osaa mp3:t. Yhdelle levylle saa kohtuullisen määrän matkamusaa sentään.