Kirjoittaja Aihe: Netti lopetti toiminnan! [RATKAISTU]  (Luettu 1389 kertaa)

OpaMox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Netti lopetti toiminnan! [RATKAISTU]
« : 30.03.10 - klo:10.56 »
Moi. Ongelma on etta langaton verkko nakyy mutta se ei enaa yhdista siihen ja ongelma alkoi eilen illalla, ennen sita se toimi hienosti 2 viikkoa. nyt olen koneella ubuntun cd levylla ja taallakin yhdistaa hienosti nettiin mutta ei uusimalla ubuntulla jonka olen asentanut kovalevylle. Apua kaivataan kovasti! kiitoksia.
« Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo:17.10 kirjoittanut OpaMox »

Pehtoori

  • Vieras
Vs: Netti lopetti toiminnan!
« Vastaus #1 : 30.03.10 - klo:11.19 »
Ihan ensiksi kokeile:
Koodia: [Valitse]
sudo apt-get remove --purge aircrack-ng ;)


OpaMox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Netti lopetti toiminnan!
« Vastaus #2 : 30.03.10 - klo:11.28 »
Moi. Ongelma on etta langaton verkko nakyy mutta se ei enaa yhdista siihen ja ongelma alkoi eilen illalla, ennen sita se toimi hienosti 2 viikkoa. nyt olen koneella ubuntun cd levylla ja taallakin yhdistaa hienosti nettiin mutta ei uusimalla ubuntulla jonka olen asentanut kovalevylle. Apua kaivataan kovasti! kiitoksia.

Okei kokeillaan kiitoksia.. palaan asiaan hetken kuluttua.

OpaMox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Netti lopetti toiminnan!
« Vastaus #3 : 30.03.10 - klo:13.24 »
Moi. Ongelma on etta langaton verkko nakyy mutta se ei enaa yhdista siihen ja ongelma alkoi eilen illalla, ennen sita se toimi hienosti 2 viikkoa. nyt olen koneella ubuntun cd levylla ja taallakin yhdistaa hienosti nettiin mutta ei uusimalla ubuntulla jonka olen asentanut kovalevylle. Apua kaivataan kovasti! kiitoksia.

Okei kokeillaan kiitoksia.. palaan asiaan hetken kuluttua.
Joo Ei auttanut tuo ohjelman poisto... Vitutuksen vallassa asensin käyttöjärjestelmän uusiksi ja nyt pelittää! :D

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Netti lopetti toiminnan!
« Vastaus #4 : 30.03.10 - klo:13.46 »
Hyvä että toiimii. Muokkaa vielä ketjun ensimmäisen viestisi otsikkoon [Ratkaistu].

P.S. Jätetään v-tyyli mäkihyppääjille. Koitetaan täällä käyttää siistiä kieltä, jooko.

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS