Kirjoittaja Aihe: Peukalo keskellä kämmentä: flash  (Luettu 5879 kertaa)

oobetimer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1470
    • Profiili
Vs: Peukalo keskellä kämmentä: flash
« Vastaus #20 : 05.12.09 - klo:23.11 »
Tein niin, ei silti toimi. Jotain noissa mpc:n asetuksissa varmaan on. Pitäisikö sen flashin kohdalle laittaa jotain?

Mpc on mielestäni täysin turha ohjelma, enkä itse käytä sitä ollenkaan. Kyllä flash pitäisi toimia, kun YouTube toimii, joten jokin muu plugin estää kaffeine-mozillan toiminnan. Tietenkin voit tehdä siten, että poistat kaikki ylimääräiset mediasoitin-pluginnit synapticin kautta, jolloin kaffeinen pitäisi toimia vuorenvarmasti.. :)


13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16363
    • Profiili
Vs: Peukalo keskellä kämmentä: flash
« Vastaus #21 : 05.12.09 - klo:23.42 »
Mulla on 9.04, youtube toimii, mutta Nelosen Ruututv ei. Restiricted extras on. Se sanoo välillä "ongelma ladattaessa mainoksia" tai sitten se ohjaa mut mediaplayer connectivityyn. Siellä olen välillä laittanut asetuksiin vlc:n, välillä mplayerin ja välillä kaffeinen. Sen f:n kohdalla mulla ei ole täppää. Mitähän pitäisi tehdä että saisin toimimaan? Flashia se näyttäisi käyttävän.

Tarkistapa vielä selaimen about:plugins -sivulta, että Shockwave Flash -liitännäisen versio on varmasti oikea (10.0.32.18).
Jos on, syyllinen voi toki olla myös MediaPlayerConnectivity.

janna

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili
Vs: Peukalo keskellä kämmentä: flash
« Vastaus #22 : 06.12.09 - klo:10.55 »
flash-plugin näyttää olevan 10.0 r32, hämärän kuuloinen. asennann nyt pluginin uudestaan
sudo apt-get remove swfdec-mozilla flashplugin-installer
sudo apt-get install flashplugin-installer

oobetimer: mikä plugin pitää silloin jättää?

ps. onko tuo plugin suomeksi lisäosa?
Xubuntu 9.10, Karmic Koala
Release, 5.0, Gnome 2.26.1, Kernel 2.6.28-15-generic
Mobile Intel(R) Pentium(R) 4 - M CPU 2.00GHz
512 KB
Firefox 3.0.14
Opera
Elokuvasoitin, VLC, Mplayer

janna

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili
Vs: Peukalo keskellä kämmentä: flash
« Vastaus #23 : 06.12.09 - klo:11.06 »
äh... ongelma johtui siitä että mulla on adblock käytössä, ja sivusto ei näköjään näytä ohjelmaa ilman että katsoo mainoksia. jotain tuossa mpc:ssa  kuitenkin oli kun sinnekin ohjasi. kiitos yrittämisestä ratkaista ongelmaa ja sori etten tajunnut että johtui tuosta ohjelmasta!
Xubuntu 9.10, Karmic Koala
Release, 5.0, Gnome 2.26.1, Kernel 2.6.28-15-generic
Mobile Intel(R) Pentium(R) 4 - M CPU 2.00GHz
512 KB
Firefox 3.0.14
Opera
Elokuvasoitin, VLC, Mplayer