Kirjoittaja Aihe: Höpinätä OpenGL:stä  (Luettu 8698 kertaa)

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: Höpinätä OpenGL:stä
« Vastaus #20 : 02.06.06 - klo:16.42 »
...  :-\

Noh, mitä mielessä? :)

Microsoft on kuulemma siirtämässä peliä "EVE Online" tukemaan DX10:iä.
Kyseessähän on, jo nyt huikealta näyttävä, online avaruuspeli. Odottakaapas
kun käyttää DX10:n ominaisuuksia ...

http://myeve.eve-online.com/screenshots/

Niin ja mitähän konetta toikin vaatii... :(


JA miks tää foorumi nyt koko ajan valittaa mulle että mä lähetin jonku viestin jo vaikken niin tehnyt?

JPK1990

  • Vieras
Re: Höpinätä OpenGL:stä
« Vastaus #21 : 02.06.06 - klo:19.48 »

Niin ja mitähän konetta toikin vaatii... :(


Ei sitä oikein voi pelata.. sitä ei nääs pyöritetä reaaliaikaisesti tai sitten pelataan 0-1 FPS lukemilla.

Qwerty

  • Vieras
Re: Höpinätä OpenGL:stä
« Vastaus #22 : 03.06.06 - klo:12.55 »
Niin ja mitähän konetta toikin vaatii... :(

Varmasti modernin pelikoneen kuten monet uudet pelit.
Mielestäni "Homeworld" yksi parhaita (myös tunnelmaltaan) pelejä mitä olen pelannut.
Siksi "EVE online" kiinnostaa itseäni todella paljon. Vielä kun olisi pelikone ...

JPK1990

  • Vieras
Re: Höpinätä OpenGL:stä
« Vastaus #23 : 10.09.06 - klo:21.24 »
Olen omavaltaisesti todennut openGLn paremmaksi.

-Kieli on aina sama ja helpompi, mukaan tulee vaan laajennus funktioita toisin kuin directXssä koko kieli vaihtuu
-Scenegrapth, mihi sitä? se on vaan nobon apuna käytännössä vaan tiellä
-Raytracing, ei kotilaitteistolla mahdollinen, mutta onhan tuokin jo http://www.openrt.de/
- Vapaa, toimii kaikilla alustoilla jne.

Mitäs te olette mieltä?