Kirjoittaja Aihe: HP ZV6000 -sarjan kannettava ja volumenapit.  (Luettu 1638 kertaa)

hapsis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 63
    • Profiili
HP ZV6000 -sarjan kannettava ja volumenapit.
« : 11.01.09 - klo:17.08 »
Onko jollakin muulla ollut ongelmia / löytynyt ratkaisu HP:n läppärin etupaneelien volumenappeihin. Aina kun yritän säätää volumea siitä niin "Gnome" alkaa toistamaan volumen siirtoa rajattomasti ja jäädyttäää näppiksen. Ainoastaan ctrl-alt-bakcspace toimii. Olen yrittänyt kokrilla ääni -valikosta vaihtaa kaikkia mixeri laitteita mutta ei ole auttanut - sama juttu kaikilla. Mixerilaitteiden vaihtoehdoista päättelin että äänipiiri on ilmeisesti tämmöinen kuin "ATI IXP AC'97" - onko kokemuksia / ideoita? Ääni kyllä toistuu hyvin ja itse ohjelmasta voi säätää volumea myös. Myös aikaisemmassa Ubuntun versiossa etupaneelin napit toimivat moitteetta - nyt jokin on muuttunut.

- Hapsis

ToniV

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: HP ZV6000 -sarjan kannettava ja volumenapit.
« Vastaus #1 : 26.04.09 - klo:20.33 »
Minulla on Fujitsu Siemens Amilo L1300:ssa ihan sama ongelma. Ajattelin, että se poistuisi kun päivittää 9.04:seen, mutta sama ongelma vaivaa. Lisäksi se ilmestyi kuin itsestään. Ilmeisesti jonkun päivityksen mukana.

Apua tarvitaan täällä myös :(

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: HP ZV6000 -sarjan kannettava ja volumenapit.
« Vastaus #2 : 27.04.09 - klo:00.02 »
Oottako koittaneet...
Järjestelmä>Asetukset>Näppäimistöasetukset>Näppäimistömalli

Sieltä sitten lähin mahdollinen merkki/malli...

Terveisin Alpertti
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

ToniV

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: HP ZV6000 -sarjan kannettava ja volumenapit.
« Vastaus #3 : 27.04.09 - klo:19.50 »
Läysin tuolta näppäimistöasetuksista Fujitsu Siemensin asettelun Amilolle, mutta se ei auttanut. Ikäänkuin volumenappi jäisi pohjaan kiinni ja vääntää voluumit kaakkoon. Tai sitten täysin äänettömälle.

Näppiksessä ei ole vikaa, kun samat napit toimivat rinnalle asennetussa windowsissa.