Kirjoittaja Aihe: Firefox-ongelmia  (Luettu 6539 kertaa)

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili
Vs: Firefox-ongelmia
« Vastaus #20 : 17.03.09 - klo:18.27 »
Hmm
Olin kyllästynyt lagailuun ja temppuiluun, niin kokeilin tuon ks. paketin poistoa ja yhtä tietokannanputsauscriptiä. Kettu näyttäisi nyt olevan tosi sulava ja kaikki toimii normaalisti. Syypäänä näyttäisi siis olevan Ubufox lisäosa.

Näyttäisi siltä ettei tuon lisäosan poisto vaikuta selaimen toimintaan, kunhan asentelee lisäosat netistä pakettienhallinnan sijaan.

Mikä putsausscripti? Ja mitä tietokantoja Firefox käyttää/luo? Kovin uutta minulle...

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Vs: Firefox-ongelmia
« Vastaus #21 : 17.03.09 - klo:19.37 »
Hmm
Olin kyllästynyt lagailuun ja temppuiluun, niin kokeilin tuon ks. paketin poistoa ja yhtä tietokannanputsauscriptiä. Kettu näyttäisi nyt olevan tosi sulava ja kaikki toimii normaalisti. Syypäänä näyttäisi siis olevan Ubufox lisäosa.

Näyttäisi siltä ettei tuon lisäosan poisto vaikuta selaimen toimintaan, kunhan asentelee lisäosat netistä pakettienhallinnan sijaan.

Mikä putsausscripti? Ja mitä tietokantoja Firefox käyttää/luo? Kovin uutta minulle...
Jostain luin että kolmosversio käyttää jotain uutta tietokantaa ja siinä oli liitteenä scripti joka siivosi tietokannan. En yhtään muista missä luin, mutta taisi olla tämä tai englanninkielinen ubuntu forum

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.

Mippe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vs: Firefox-ongelmia
« Vastaus #22 : 17.03.09 - klo:23.32 »
Tahmaaminen voi myös johtua käyttäjän selaamista sivustoista. Ensimmäiseksi mitä minä aina teen jos ja kun asennan Firefoxin niin hankin adblock+ plus viltteri.net ja sitten NoScript.

Turhat flash-mainokset saavat satikutia ja Iltalehtikin näyttää paljon selkeämmältä lukea. ;)

Ei mainoksia
Mainoksia :(
AMD Athlon 64 5600+ || ATI Radeon 3650 || 2x 500Gb SATA|| 4Gb RAM || High Definition Audio
Blogi

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Firefox-ongelmia
« Vastaus #23 : 05.07.09 - klo:00.38 »
Tulipa taas kokeiltua Swiftfoxia, kun huomasin lataussivulla Download Swiftfox uusia versioita, mm. swiftfox_3.5rc3-1_athlon64. Ajattelin tuon olevan nimensä mukaisesti 64-bittisen - sivullahan tarjottiin erikseen myös 32-bittistä versiota.

Latauksen ja asennuksen jälkeinen ensimmäinen testi SunSpiderilla näyttikin nopeuden kaksinkertaiseksi Mozillan 64-bittiseen Shiretokoon verrattuna.

Tosin syykin testimenestykseen paljastui äkkiä plugineita katsellessa: 64-bittiset eivät Swiftfoxissa toimineet ja asentamani 32-bittinen flash kaatoi selaimen koko sivun näytössä.

Kaveri on ilmeisesti pätemisentarpeessaan muokannut 32-bittisen version näyttämään 64-bittiseltä.  ???

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Firefox-ongelmia
« Vastaus #24 : 05.07.09 - klo:12.41 »
Kaveri on ilmeisesti pätemisentarpeessaan muokannut 32-bittisen version näyttämään 64-bittiseltä.

Sanopa tuo swiftfox-sivustolla niin viestisi saattaa mystisesti hävitä.;) Tosin vähän aikaa sitten oli hiljaista eikä kehittäjä vastannut mihinkään kysymyksiin.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate