Kirjoittaja Aihe: kysely linux-käyttäjille  (Luettu 7005 kertaa)

ubpappa

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: kysely linux-käyttäjille
« Vastaus #20 : 14.12.08 - klo:15.53 »
Vastattu on.
xubuntu 18;rasberry
acer aspire XC,näyttönä Toshiba tv ja vga päte...
Ymmärtää epätäydellisesti vain
suomea...;)

Jos tiedät vastaa, jos luulet tietäväsi vastaa.
Jos et tiedä/ymmärrä...älä vastaa.vanhuus tullee muillennii :))

Kullervo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #21 : 14.12.08 - klo:16.16 »

Liian epämääräinen jotta minä täytän, vaikka oli on salattu yhteys...

Lähes samaa mieltä...

Minulla tökkäsi "Osallistutko yhdistys- tai kansalaistoimintaan?" kysymykseen. Jo ensimmäiseen kysymyksen monivalintaan sopivaa vaihtoehtoa ei löydy. Halusin vastata täsmällisemmin.
Voivathan esim. poliittiset puolueet kiinnostaa vaikka ei ole jäsenkään, tai aikeissa liittyäkään mihinkään puolueeseen.

Olisin halunnut nähdä kaikki kysymykset ensin ja tutustua niihin rauhassa, seuraava sivu ei auennut!?

Frank100

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #22 : 14.12.08 - klo:19.39 »
Kysymys, joka nimenomaan puuttui, oli: Hyväksytkö, että puhumisesta pitää maksaa. Linuxin käyttäjät eivät puoluekannasta riippumatta hyväksy. Käyttishän on tietokoneen puhekieli. Kysyppä itseltäsi, hyväksytkö melkein monopolifirman (MS) laskuttavan vaikkapa tekemästäsi tutkimuksesta, pelkästään käyttämäsi kielen perusteella. Jos hyväksyt, niin kelpaa se raha minullekkin. Sovitaanko, että jokaisesta käyttämästäsi suomen kielen sanastasi maksat 0,01e minulle? Lisää tämä kysymys tutkimukseesi, niin saat todellisia mielipiteitä.

Mario92

• Käyttäjä
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
« Vastaus #23 : 14.12.08 - klo:22.39 »
Mielestäni Wintturan versio pitäisi yksilöidä vähintäänkin samoin kuin Mäkkikin on yksilöity kympiksi. Pelkkä Microsoft Windows voi tarkoittaa mitä tahansa 80-luvun 1.0:sta 9x:n kautta Windows Server 2008 Datacenter editioniin. Linux on sikäli hankala, että monien mielestä esimerkiksi Ubuntu = Linux, kun taas minun mielestäni Linux on se /bootissa majaileva vmlinuz, jonka kanssa joutuu todella harvoin tekemisiin.
Juuri tätä. Myös olisi kannattanut kysyä mihin konetta käyttää, koska on tavikset ja koodarit :)

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.