Kirjoittaja Aihe: Paljon kulutat rahaa kuukaudessa musiikki CD-levyihin?  (Luettu 11879 kertaa)

gdm

• Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Paljon kulutat rahaa kuukaudessa musiikki CD-levyihin?
« Vastaus #40 : 10.05.08 - klo:14.57 »
Artistit ympäri maailmaa tienaa rahansa keikkailusta ja oheiskrääsästä.
Itse en tue enää yhtään "isopäätä" ostamalla levyn. Menen mieluummin keikalle (vaikka ovatkin ylihinnoiteltuja(riippuu bändistä)).
Bändin/artistin ollessa sellainen jota on koko elämänsä "fanittanut" voisi kuvitella levyn ilmestyvän hyllyyn.
Öh...siis keikkailussa ja oheiskrääsissä on tasan saman verran niitä isopäitä välissä joten on jokseenkin huvittavaa että joku viitsii omaa waretustaan noin puolustella.
Seuraavaksi pummilla keikalle, kun ei viitsi niitä isopäitä tukea...?

Heh, no onneksi pääsee aina silloin tällöin keikoille pärstäkertoimella (ilmaiseksi). Joten ei isopäitä tueta.

Pieni huomautus tuohon isopäiden esiintymistiheyteen bändikiertueilla. Tuo kommentti ei pidä täysin paikkaansa.
Bändin/artistin ollessa tuote (Britney Spears, Nsyncit sun muut) (kaikki ymmärtää mitä tarkoitan).
On Isopää taustalla tekemässä töitä, että pääsee välistä nyhtämään.
Jo paikkansa lunastaneen bändi/artisti (Kiss, Celine Dion) eivät tarvitse niitä IsoPäitä.

Yhteistä molemmille tapauksille on se, että artisti maksaa :)
Kiertuekulut(logistiikka, palkat, sun kaikki muut mahdolliset)

Itse kannatan NIN:in ja Radioheadin ratkaisua, isopäät kettuun tieltä, Fani/Kuuntelija maksaa jos haluaa.
Näiden isompien bändien tuskin tarvitsee kovin suurta PR-Työtä tehdä, että keikkaliput menee kaupaksi.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

shelby

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #41 : 10.05.08 - klo:15.43 »
0, kuuntelen radioita etc. :D
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

eDIT

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #42 : 10.05.08 - klo:22.12 »
Nooh, tän kuukauden saldo on jotain 15 € tähän mennes.. Sitten ku saa ton PayPal:in tästä joskus niin laskekeskellut olen että ainakin jotain 60 € menee sitten :D