minulla ollut 10 Ubu x86 + 5 ubu x64 ja 10 Kubu x86 + 5 Kubu x64, ilmoitettu SELVÄLLÄ englannin kielellä, että levyt menevät kirjastoihin yms. paikkoihin jaettaviksi, eikä ole mennyt läpi, tai siis "this request was not approved, so no CDs were delivered"
Laittele mulle privaviestitse osoitetta ja määriä, varmaan voisin jonkin verran laittaa tulemaan postitse (tai jos käyt pk-seudulla). Kubuntua ei ole, mutta Ubuntua kylläkin.
AOP:hen varaan jonkin verran, mutta mulla on gutsyä tosiaan yli 50kpl ainakin.
Mulla on myös nyt uutuutena serveri-versiota Ubuntusta painettuna, tuli paketti ihan pyytämättä. Jos on hyviä ideoita missä jakaa, niin kertokaa / pyytäkää. Edubuntua löytyy myös jonkin verran, en ole tällä kertaa (7.10) etsinyt aktiivisesti tahoja jotka voisivat niitä levittää.
Noista tilauksista. Kuun asento tosiaan tuntuu vaikuttavan, mutta plussaa lienevät ainakin
- hyvä englanti
- asiallisuus, ytimekkyys
- laadukas perustelu
Jos on selkeä tarve jne., voi sopia varmaan myös minun kanssani että voi kirjoittaa toimivansa osana Ubuntu Suomea, ja että multa voi tarkistaa asian. Silloin myös Organization-kohtaan voi laittaa Ubuntu Finland, joka saattaa auttaa positiivisen tuomion saamisessa.
Minulla on myös samanlainen mielikuva että tosiaan uuden julkaisun yhteydessä helpompi saada kuin muutama kuukausi myöhemmin, tosiaan hanat tuntuvat menevän jossain määrin enemmän kiinni myöhemmin.