Kirjoittaja Aihe: CD levyjen tilaaminen shipitistä  (Luettu 10986 kertaa)

MikkoJP

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1148
  • iBook 600 MHz + Debian 4.0
    • Profiili
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #20 : 10.02.08 - klo:13.16 »
minulla ollut 10 Ubu x86 + 5 ubu x64 ja 10 Kubu x86 + 5 Kubu x64, ilmoitettu SELVÄLLÄ englannin kielellä, että levyt menevät kirjastoihin yms. paikkoihin jaettaviksi, eikä ole mennyt läpi, tai siis "this request was not approved, so no CDs were delivered"

Tarkkaan ottaenhan tuo ei vastaa ShipIt-ehtoja, sillä kirjasto ei ole konferenssi tai organisoitu tapahtuma:

Lainaus
We will consider special requests if you are a teacher giving CDs to your students, or if you are distributing CDs at a conference or other organized event.

Luulen, että kyse on nimenomaan siitä, että pitää nimetä tietty tilaisuus ja tietyt päivät, jolloin jakaminen tapahtuu. Jotenkin Canonicalin pitää rajata tilauksia, muutenhan ne hukkuisivat tuhannen rompun lähetyspyyntöihin.

Todennäköisesti tilauskaavakkeessa oleva organisaatio-kohta vaikuttaa isompiin tilauksiin. On ihan eri asia, tekeekö pyynnön jonkun organisaation edustajana vai vaikkapa hotmail-osoitetta käyttävänä yksityishenkilönä.
« Viimeksi muokattu: 10.02.08 - klo:13.21 kirjoittanut MikkoJP »

E.K.Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 736
    • Profiili
    • Sähköaivoilua
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #21 : 11.02.08 - klo:08.29 »
Mitä olen seuraillut tässä näitä jotka ovat levyjä saaneet ja jotka eivät niin kyllä se levyjen saaminen on myös kiinni kuun asennosta, vuorovedestä ja tilauksen käsittelijästä :D
Tosin varmaankin uuden julkaisun alla lähettävät mielellään isompiakin eriä, ja nyörit sitten kiristyy kun ensimmäiset 100K(tjsp) levyä on maailmalle lähetty...

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #22 : 11.02.08 - klo:15.27 »
minulla ollut 10 Ubu x86 + 5 ubu x64 ja 10 Kubu x86 + 5 Kubu x64, ilmoitettu SELVÄLLÄ englannin kielellä, että levyt menevät kirjastoihin yms. paikkoihin jaettaviksi, eikä ole mennyt läpi, tai siis "this request was not approved, so no CDs were delivered"

Laittele mulle privaviestitse osoitetta ja määriä, varmaan voisin jonkin verran laittaa tulemaan postitse (tai jos käyt pk-seudulla). Kubuntua ei ole, mutta Ubuntua kylläkin.

AOP:hen varaan jonkin verran, mutta mulla on gutsyä tosiaan yli 50kpl ainakin.

Mulla on myös nyt uutuutena serveri-versiota Ubuntusta painettuna, tuli paketti ihan pyytämättä. Jos on hyviä ideoita missä jakaa, niin kertokaa / pyytäkää. Edubuntua löytyy myös jonkin verran, en ole tällä kertaa (7.10) etsinyt aktiivisesti tahoja jotka voisivat niitä levittää.

Noista tilauksista. Kuun asento tosiaan tuntuu vaikuttavan, mutta plussaa lienevät ainakin
  • hyvä englanti
  • asiallisuus, ytimekkyys
  • laadukas perustelu

Jos on selkeä tarve jne., voi sopia varmaan myös minun kanssani että voi kirjoittaa toimivansa osana Ubuntu Suomea, ja että multa voi tarkistaa asian. Silloin myös Organization-kohtaan voi laittaa Ubuntu Finland, joka saattaa auttaa positiivisen tuomion saamisessa.

Minulla on myös samanlainen mielikuva että tosiaan uuden julkaisun yhteydessä helpompi saada kuin muutama kuukausi myöhemmin, tosiaan hanat tuntuvat menevän jossain määrin enemmän kiinni myöhemmin.

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #23 : 13.03.08 - klo:18.45 »
Tilasin itselleni yhden levyn asennellakseni sillä Ubuntua tuttujen koneisiin, levy saapui perille kolmen viikon kuluttua.
Herättää muuten paljon enemmän luottamusta kun on tuommoinen virallisen näköinen levy hienoissa kansissa.   ;)
Tämä on totta. Itse on mukavampi jaella (kun ei ole maksanut) ja muiden mukavampi ottaa vastaan (kun ei näytä joltain piraattikopioilta)
Mutta kuinka kauan lysti kestää  ???

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #24 : 17.03.08 - klo:14.14 »
??? !!! ??? TAAS hylkäsivät tilauksen tunnin sisällä?  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

E: 10 kpl Ubuntu ja Kubuntu x86 molempia sekä 5 kpl 64bit molempia sekä Ubu että Kubu, pitääkö sinne mennä itse pyytämään muytama levy, ennen kuin suostuvat?

Voisivat edes lisätä järjestelmään toiminnon, joka lähettää shipit:iin rekisteröityyn sähköpostiin viestin, jossa kerrotaan päätös sekä mahdolliset hylkäöämisperusteet.
« Viimeksi muokattu: 17.03.08 - klo:14.21 kirjoittanut Toni Alenius »
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Jouni Karlsson

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 188
    • Profiili
    • G+
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #25 : 17.03.08 - klo:15.24 »
??? !!! ??? TAAS hylkäsivät tilauksen tunnin sisällä?  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Uuden jakelun lähestyessä on huomattavissa pientä nyrpeyden poikasta levytilauksien hyväksynnässä.

- N
--- Jep ---

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Vs: CD levyjen tilaaminen shipitistä
« Vastaus #26 : 17.03.08 - klo:16.33 »
??? !!! ??? TAAS hylkäsivät tilauksen tunnin sisällä?  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Laitapa kaikkia viisi kappaletta ja laita joku lyhyt nyyhkytarina viestiksi  ;D

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.