Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Semmosilla ns. hullun papereilla pääsee kaikkein vähimmällä - suosittelen Grin
Kaartiin olin pyrkimässä, mutta sinne otetaan vaan Helsingistä.
Pitäkää hulluna, mutta oikeastaan halusinkin inttiin, [...]ELSOsta tullaan joko maitojunalla tai vähintään alikessun natsojen kanssa.
Pitäkää hulluna, mutta oikeastaan halusinkin inttiin, en ollut ihan ajatellut viestimieheksi kuitenkaan, Kaartiin olin pyrkimässä, mutta sinne otetaan vaan Helsingistä, Panssariprikaatiin odottamaan korvaavaa palvelukseenastumismääräystä, joka käskee painua Ilmasotakouluun...ELSOsta tullaan joko maitojunalla tai vähintään alikessun natsojen kanssa.
Alkuasenteella ei nyt oikein tee mitään. Ensimmäisen aamun jälkeen mieli muuttuu monella suuntaan jos toiseen.
ELSOsta tullaan joko maitojunalla tai vähintään alikessun natsojen kanssa.
"Viimeinen velvollisuus lähestyy" luki esitteessä, jonka sain alkusyksystä, ja tänään on itse kutsunnat.
Ai onkos veroista ja tv-lupamaksusta jo luovuttu?
Suosittelen kuitenkin siviilipalvelusta Lapinjärven sivarikeskuksessa pääsi viimeistään vuonna 1999 käyttämään Linuxia komentorivillä...
Eikun toivomaan B–luokkaa... Saa CV:hen merkinnän »suoritettu», mutta säästyy rymyämiseltä. Taidan päästä B:hen jo kunnon puolesta (toivon niin). Yksi vaihtoehto on toki suorittaa (vähintään 9kk) aseeton varusmiespalvelus, joka taitaa olla lähellä B–luokkaa. (Paitsi ruotsissa joskus annettiin leikkipyssy, ja muuten normihommat... Sai ampua muovikuulia!)