Äänestys

Miten lähetetään kansanedustajille Ubuntu-CD:t ?

Haalitaan kasaan jostain ne 200 Chip-It-levyä ja lähetetään keskitetysti levyt
29 (72.5%)
Aktiivit polttaa levyt ja lähettää alueensa kansanedustajille.
2 (5%)
Haudataan mahdottomana ja typeränä hanke.
1 (2.5%)
Haalitaan hajautetusti kasaan jostain 200 Ship-it-levyä ja aktiivit lähettävät oman alueensa kansanedustajille.
8 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Äänestys päättynyt: 31.05.07 - klo:23.57

Kirjoittaja Aihe: Kansanedustajille Ubuntu-CD:t äänestys  (Luettu 8846 kertaa)

peran

  • Vieras
Vs: Kansanedustajille Ubuntu-CD:t äänestys
« Vastaus #20 : 11.05.07 - klo:15.37 »
No, lyhennetään sitten äänestysaikaa, vaikka ei sekään ole aivan oikein, kun olin kerran aluksi kertonut kuun loppuun.

Äänestysaika oli alun perin niin pitkä sen takia, koska 200 kpl Ship-it-levyjä ei ollut kasassa.

Olisikohan oikea aika ensi viikon torstaihin ?
Silloin tulisi viikko täyteen.

Minusta kuitenkin nyt voisimme ryhtyä hiomaan mahdollisesti molempia kirjeitä.
Jos menee jostain syystä hajautettuun malliin, niin ainakin minä haluaisin laittaa jonkin yhteisen kirjeen saatteeksi tai täydentäväksi dokumentiksi, vaikka varsinaisen kirjeen kirjoittaisinkin vähän henkilökohtaisemmin.

Miten siis olisi järkevintä toimia, kun oikein toimimisen mahdollisuutta ei ole olemassa?

Edit - tarkemmin ajatellen en taida lyhentääkään äänestysaikaa, jollei todella sitä haluta. Kannattaisin ajatusta, että rupeamme järjestelemään molempia ratkaisuja, ja toteutamme sen, mikä voittaa kesäkuussa. Tosin vaikuttaa vahvasti siltä, että molemmat me joka tapauksessa jossain muodossa.

Paska homma taas mun takia kaksinkertainen homma.  >:(

Energiaa kuitenkin monilla näyttää aiheeseen riittävän, joten eiköhän se näinkin onnistu.
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:16.01 kirjoittanut peran »

peran

  • Vieras
Vs: Kansanedustajille Ubuntu-CD:t äänestys
« Vastaus #21 : 11.05.07 - klo:16.07 »
Heh, turhaanhan minä tästä paasaan, kun ei ole äänestysajan muuttaminen omassa vallassani.

Se varmaan onkin ihan oikein. :)