Kirjoittaja Aihe: kde:n tiedostoselain  (Luettu 2466 kertaa)

sepi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 108
    • Profiili
kde:n tiedostoselain
« : 08.03.07 - klo:15.00 »

  Poistin winukan ja asentelin sen tilalle kubuntun 6.10  muuten olen saanut kaikki pelaan mutta  kde:n tiedostoselain ei päästä selaan muuta kuin omaa kotikansioo   ja cd:tä  sekä korppuasmaa      mistäköhön  moinen johtuu.

hegulix

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: kde:n tiedostoselain
« Vastaus #1 : 08.03.07 - klo:16.51 »
Ne on oletuksena piilotiedostoja. Näytä- valikosta kun otat kohdan Näytä piilotiedostot niin pitäis kaikki näkyä.

ilkant

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1281
  • Kubuntu
    • Profiili
Vs: kde:n tiedostoselain
« Vastaus #2 : 13.03.07 - klo:02.29 »

  Poistin winukan ja asentelin sen tilalle kubuntun 6.10  muuten olen saanut kaikki pelaan mutta  kde:n tiedostoselain ei päästä selaan muuta kuin omaa kotikansioo   ja cd:tä  sekä korppuasmaa      mistäköhön  moinen johtuu.


Ensimmäisenä tulee mieleen, että sinulla on oikeuksia vain noihin luetteltuihin paikkoihin (varsinkin, jos muissa näkyy lukon kuva). Flug on julkaissut oppaan tiedosto-oikeuksiin.

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1515
    • Profiili
Vs: kde:n tiedostoselain
« Vastaus #3 : 13.03.07 - klo:09.36 »
ööh, minulla ei ole omalla tunnuksella (tulevien LANien varalta) oikeuksia kuin oman tunnuksen hakemistoon, ja pääsen silti näkemään kaiken kaikkialla, en vain saa tehdä niille mitään, saan katsella niitä, ottaa kopioita yms. mutta en saa tehdä muutoksia (leikata, liittää, lisätä tai poistaa mitään) muualla kuin omissa kansioissa. Ongelmasi lienee se, että ne ovat piilotiedostoina sinulla, edellä jo neuvotaankin asian hoitamisessa.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD