Kirjoittaja Aihe: Onko We transfer ohjelma muuttunut maksulliseksi? (RATKAISTU)  (Luettu 1511 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Onko We transfer ohjelma muuttunut maksulliseksi? Sain hirveän pitkän kirjeen kaikista velvollisuuksista ja "oikeuksista". Olen joskus käyttänyt sitä isompien tiedostojen siirtoo. Sinänsä en tarvitse sitä, koska voin käyttää vaikka google-tiliäni ja sen tallennustilaa.

We transferin maili oli pitkä kuin synti. Luin sen vielä englannin kielellä. Ehkä se oli vain jonkinlainen varmistus, mutta en halua, että kyseinen ohjelma rupeaa velottamaan minua.
Onko joku muukin saanut sieltä mailia?
« Viimeksi muokattu: 03.08.25 - klo:13.35 kirjoittanut Pontus12 »

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Onko We transfer ohjelma muuttunut maksulliseksi?
« Vastaus #1 : 24.07.25 - klo:16.24 »
Onhan tuolla ihan selkeät rajat ilmaiselle tilille määriteltynä.
https://wetransfer.com/pricing?trk=NAV_pricing

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.25 - klo:16.02 »
Kiitos vstauksesta Rajat ovat todella aika selvät. Todennäköisesti oma postini pysyisi rajan sisällä, koskaisomipa tiedonsiirtoja on nykyään harvemmin. Selkeintä on, että käytän Googlea ja jaan tarvittaessa tiedoston google-levyltäni. Kiitos vastauksesta. Meritsen aiheen valmiiksi.

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.25 - klo:13.42 »
En löytänyt enää, miten merkitsen aiheen ratkaistuksi. Siinä oli vain "Merkitse aihe lukemattomaksi". Joka tapauksessa tämän aiheen osalta on minun kysymykseni ratkaistu.

LeHiX

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.25 - klo:16.04 »
En löytänyt enää, miten merkitsen aiheen ratkaistuksi. Siinä oli vain "Merkitse aihe lukemattomaksi". Joka tapauksessa tämän aiheen osalta on minun kysymykseni ratkaistu.
Muokkaa ensimmäiseen postaukseen otsikkoon loppuun/alkuun: [Ratkaistu]
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC